درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 3636
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




به گزارش ایرنا، حمید درخشان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل صبای قم در ورزشگاه آزادی و قرارگرفتن دررتبه نازل نهم جدول رده بندی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس روز بزرگی را پشت سرگذاشت و خوب بازی کرد. به این تیم افتخار می کنم که 90 دقیقه روی دروازه حریف بود و تیم صبا تنها در محوطه جریمه خود دست و پا می زد تا گل نخورد.

وی در ادامه با تشکر از عملکرد بازیکنان خود، گفت: وقتی توپ وارد دروازه حریف نمی شود خیلی بحث ها بیان می گردد. امروز حتی یک فرصت به حریف ندادیم و متاسفانه بدشانسی و بی دقتی بازیکنان اجازه نداد به 3 امتیاز برسیم.

درخشان درمورد اعتراض هواداران به عملکردش در پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس هیات مدیره و مدیرعامل دارد که آنان تصمیم گیری می کنند نه افراد دیگری. به نظر هواداران احترام می گذارم و اگر باشگاه مرا نخواهد، حتما جدا می شوم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هواداران وقتی تیم برنده نمی شود به دنبال یک نفر برای شعار دادن می گردند که امروز قرعه به نام من افتاد.

درخشان در پاسخ به این سوال که چرا پس از برتری پرسپولیس در دیدار رفت مقابل صبا که با هدایت علی دایی صورت گرفته بود، تیم حریف را ضعیف خواند گفت: قدرت صبا در دفاع بود و ما بسیار خوب حمله می کردیم. امروز تسلیم صبا نبودیم، چراکه آنان فقط به دنبال گل نخوردن بودند. بهترین بازیکن صبای قم امروز دروازه بان این تیم بود.

وی خطاب به یکی از خبرنگاران گفت: عذرخواهی می کنم ولی شاید شما این بازی را نگاه نکرده اید، این همه فرصت گلزنی برای چه تیمی بود؟ دنبال حاشیه نباشید، چرا که امروز بسیار خوب بازی کردیم.

درخشان در خصوص انتشار اخبار متعددی مبنی بر تغییرات در کادر فنی سرخپوشان اظهار داشت: تغییرات زمان خاصی دارد و اگر آن زمان اقدام نکنید برعملکرد تیم تاثیر منفی گذاشته می شود. متاسفانه بحث هفته های اخیر روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و استرس آنان را بالا برده است.

سرمربی پرسپولیس گفت:باید ازاین بحث ها خارج شویم تا تیم به آرامش برسد و کارش را دنبال کند.متاسفانه هر زمانی که می خواهیم به آرامش برسیم یک اتفاقی برای ما رخ می دهد.

وی در مورد حضور تیمش با شرایط فعلی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: امیدوارم روند بدشانسی های ما در لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا نکند و برابرحریفان به گل برسیم. شرایط این رقابت ها با دیدارهای داخلی تفاوت دارد. تیم های لیگ برتر مدام به دنبال یک امتیاز و ضد فوتبال هستند اما در لیگ قهرمانان آسیا تیم ها فقط به فکر تساوی نیستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : hossein ezt