درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 3636
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




گناوه- ایرنا- مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین گفت : سطح بازی رونالدو مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید تنها در سال جاری (2014) به سطح مسی ستاره آرژآنتینی تیم بارسلونا رسید وپیش از این مسی همواره سریعتر از وی بوده است.

 

به گزارش ایرنا از شبکه الدوری والکاس قطر، دییگو آرمیدو مارادونا سه شنبه شب در دبی افزود: سطح فوتبال لیونل مسی هیچ زمانی متزلزل نشد و این مهاجم پرفروغ همواره یکنواخت درمیادین فوتبال می درخشد ولی سطح فوتبال کریستیانو رونالدو درسال جاری آن هم بعد از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن جهان درسال 2013 با مسی برابری می کند.

وی گفت: سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ومیشل پلاتینی رییس اتحایه فوتبال اروپا با من مشکل دارند و تبلیغات مسمومی علیه من راه انداخته اند.

مارادونا افزود: من دوست دارم دوباره در یکی باشگاهها مربی شوم اما تبلیغات مغرضانه این دو رییس سد راه من شده است .

وی همانند گذشته از سیاست بلاتر درفیفا انتقاد کرد و گفت وی هدفی جز پول جمع کردن ندارد .در حالی که بیشتر باشگاههای دنیا ازبی پولی می نالند ولی بلاتر در بهترین ومجلل ترین هتل ها و رستورانهای دنیا غذای گران قیمت خاویار سفارش می دهد.

بازیکن جنجالی دهه 80 تیم ملی آرژانتین مدعی شد که عربها هم بهتر از بلاتر هستند آنها مرا برای افتتاحیه جام خلیج فارس دعوت کردند در حالی که بلاتر درجام جهانی 2014 برزیل مانع از ورود من به ورزشگاه شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : hossein ezt