درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3635
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




تهران – ایسکانیوز: مدیر برنامه‌های ایرینا شایک، نامزد کریس رونالدو به صورت رسمی تایید کرده است که او و رونالدو از یکدیگر جدا شده‌اند.

RONALDO

شایعه جدایی کریس رونالدو ایرینا شایک، مدل و هنرپیشه روسی از مراسم «توپ طلا» سرزبان افتاد؛ همان زمان که ایرنا بر خلاف سال پیش در زوریخ حضور نداشت. البته رونالدو مثل همیشه سعی کرد زیاد وارد جزئیات نشود ولی رسانه‌ها رفته رفته ماجرا را باز کردند.

ابتدا موضوع به تعطیلات ژانویه برگشت؛ جایی که به نظر می‌رسید مادر کریس رونالدو به شدت از رفتار ایرینا شایک ناراضی است. در واقع مادر کریس توقع داشته ایرینا و پسرش در مراسم جشن تولد او حضور داشته باشند ولی ایرینا اصرار دارد که تعطیلات به دبی برود و در نهایت هم مراسم تولد مادر رونالدو بدون حضور آنها برگزار می‌شود.

در حالی که بسیاری از رسانه‌ها از اختلاف مادر و خواهر رونالدو با ایرنا خبر داده و دلیل جدایی این دو نفر را این مورد دانسته‌اند، گائل ماریا، مدیر برنامه های ایرینا شایک این مورد را تکذیب کرده است. او در گفت و گو با نیویرک پست به صورت رسمی جدایی این دو نفر را تایید کرده ولی دلیل آن را اختلافات خانوادگی نمی‌داند: «چیزی که می‌توانیم با قطعیت درباره آن حرف بزنیم این است که ایرینا شایک به رابطه اش با کریستیانو رونالدو پایان داده است ولی شایعاتی که درباره علل این جدایی به گوش می‌رسد صحت ندارد. برخلاف آنچه که گفته می‌شود رابطه ایرینا با خانواده رونالدو بسیار نزدیک بوده است و اختلافاتی که از آنها نام برده می‌شود بی پایه و اساس است. به هر حال دلیل این جدایی قطعا این شایعات نیست».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : hossein ezt