درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 3637
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




cr Atletico

مرجع خبری رئال مادرید : انچلوتی می داند که این هفته ، هفته ای کلیدی برای رئال مادرید است. رئال مقابل سویا و اتلتیکو در لالیگا بازی می کند و فرصتی کلیدی دارد تا اقتدارش را نشان بدهد.

آنچلوتی می داند که این دو بازی می تواند سرنوشت تیمش را تعیین کنند و هر گونه اشتباهی می تواند به تیم لطمه بزند. رئال در صورتی که دو بازی آینده اش را ببرد ، فاصله اش با اتلتیکو به ده امتیاز می رسد و تیم سیمئونه کلا از لالیگا ناک اوت می شود.

رئال از سویی می تواند فاصله را با بارسا به چهار امتیاز برسد و بدین ترتیب در آرامشی کامل به ال کلاسیکویی برسد که 5 هفته تا برگزاری آن باقی مانده است. کارلتو به بازیکنانش گوشزد کرده است که نباید چنین فرصت مهمی را از دست بدهند چرا که در صورت از دست دادنش نمی توان آن را جبران کرد.

تیم سیمئونه از کوپا حذف شده و در صورتی که فاصله اش با رئال به 10 برسد عملا باید با لالیگا نیز خداحافظی کند. در چنین شرایطی تنها امیدشان برای جام بردن در این فصل در چمپیونزلیگ خواهد بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : hossein ezt