درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3635
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




کفاشیان: انتخابات هیات فوتبال تهران شبهه نداشت/کی روش تا پایان هفته به کشور باز می گردد

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال با رد هرگونه شبهه در انتخابات هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد : مجمع هیات فوتبال این استان رای به ماندن شیرازی داد و این هیچ ایرادی نداشت.

 

به گزارش ایرنا، علی کفاشیان روز یکشنبه پس از انتخابات هیات فوتبال استان تهران به خبرنگاران گفت : 47 عضو مجمع هیات فوتبال استان تهران از 49 عضو آن به صورت کتبی و مخفی به شیرازی رای دادند و باید به او اعتماد کنیم.

وی با رد شبهه دار بودن انتخابات هیات فوتبال استان تهران گفت:انتخابات طی چند ماه اخیر همواره عقب می افتاد ونامزدهای جدیدی اضافه می شدند. یک سال صبر کردیم اما بالاخره امروزانتخابات برگزار شد. اگر باز هم صبر می کردیم، اتفاق دیگری نمی افتاد.

رییس فدراسیون فوتبال در باره مشکل مالی باشگاه نفت و احتمال لغو سفر این تیم به ازبکستان برای انجام اولین بازی در لیگ قهرمانان گفت: امشب حتما نفت به ازبکستان می رود و ما مشکل این تیم را حل می کنیم.

وی در باره راه ندادن خبرنگاران به مجمع هیات فوتبال استان تهران گفت: درخواست نامزدها بود.

کفاشیان همچنین درباره احتمال انتخابش به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در منطقه آسیای مرکزی گفت: هنوز چیزی قطعی نیست اما کشورهای عضو این منطقه تفاهم کرده اند که من را به این سمت انتخاب کنند و به احتمال فراوان اردیبهشت این انتخاب صورت می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در نشست وزیر و روسای فدراسیون ها حضور نداشتید، بیان کرد: من در سفر بودم.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا در نشست روز چهارشنبه وزیر با روسای فدراسیون ها حضور می یابد، تصریح کرد:از اعضای کمیته اجرایی هستم و باید حضور داشته باشم.

کفاشیان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون در روز 18 اسفند عنوان کرد: فکر نمی کنم روز هجدهم بتوانیم این مجمع را برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه شنیده شده است در بحث نامزدی ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا 2019 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مساله حضور زنان در ورزشگاهها مشکل ایجاد شده، افزود: بله در حال رایزنی هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد زمان بازگشت کی روش به ایران نیز گفت: کی روش تا هفته دیگر به ایران بازمی گردد و قراردادش تا جام جهانی اعتبار دارد.

کفاشیان در مورد تمدید مرحله به مرحله قرارداد کی روش گفت: قرارداد ما با کی روش تا جام ملت های آسیا بود که او را نیز نگه داشتیم و در حال حاضر نیز تا مرحله انتخابی جام جهانی تلاش می کنیم با فراهم آوردن امکانات کی روش را نگه داریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, :: 16:55 ::  نويسنده : hossein ezt