درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3634
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




نژادفلاح:اولین وظیفه من خارج کردن پرسپولیس ازبحران است/درخشان سرمربی تیم خواهد ماند

تهران - ایران - قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اولین وظیفه اش خارج کردن این تیم مردمی و پرطرفدار از بحران های مالی و فنی است، گفت: در حال حاضر باشگاه پرسپولیس تهران مشکلات زیادی در زمینه مالی و فنی دارد که مهمترین هدف من برون رفت از این مشکلات است.

 

محمد حسین نژاد فلاح روز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه ورزش و جوانان استان تهران درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین هدف ما کسب نتیجه دربازی روز سه شنبه برابر لخویا قطر درلیگ قهرمانان آسیا است که امیدواریم با تمرکز و وحدت بتوانیم نتیجه مطلوبی را در این بازی به دست آوریم.

وی همچنین در خصوص اینکه حمید درخشان همچنان سکان هدایت تیم پرسپولیس را دراختیار خواهد داشت یانه ؟ اظهار کرد: سرمربی تیم پرسپولیس همچنان این تیم را در بازی های پیش رو در لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا همراهی خواهد کرد و امیدواریم با پیروزی مسابقات پیش رو را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس بدهی هایی از قبل دارد که باعث سخت شدن کار این تیم برای بازی های پیش رو شده است و مهمترین اقدام ما در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی جذب مربی خارجی و داخلی نیست.

نژاد فلاح همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه برای لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس از بازیکنان خارجی بهره مند خواهد شد خاطرنشان کرد: ما اصلا هیچ بازیکن داخلی و خارجی را برای این بازی ها جذب نخواهیم کرد و هدف کسب امتیاز و صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, :: 16:53 ::  نويسنده : hossein ezt