درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3634
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




عذرخواهی رسمی باشگاه چلسی از رفتار نژاد پرستانه / مورینیو :شرمسارم

تهران - ایرنا - باشگاه چلسی روز جمعه از مردی که پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا مورد اهانت نژادپرستانه هوادارانش قرار گرفت، رسما عذرخواهی کرد و ژوزه مورینینو سرمربی چلسی نیز از احساس شرمساریش از این حادثه سخن به میان آورد.

 

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز ، دوربین ها نشان داد هواداران صدرنشین لیگ برتر انگلیس پیش از تساوی یک بر یک این تیم مقابل پاری سن ژرمن در پاریس یک مرد سیاهپوست با هویت 'سلیمان ' را از ورود به قطار مترو بازداشته و شعارهای نژادپرستانه سردادند.

استیو آتکینس مدیر ارتباطات چلسی در بیانیه ای گفت : من می خواهم به نمایندگی از همگی در باشگاه انزجار خود را از حادثه ای که شامگاه سه شنبه در متروی پاریس رخ داد ابراز دارم .

وی افزود : ما از آنچه که شاهدش بودیم به وحشت افتادیم . این باشگاه همچنین مایل است از سلیمان به خاطر رفتار اندک شماری از افراد و اقدامات نابخشودنی آنها با وی عذرخواهی کنم .

چلسی سلیمان و خانواده اش را به ورزشگاه استامفورد بریج لندن برای تماشای دیدار برگشت این تیم با پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، دعوت کرد.

در همین حال ، مورینیو گفت : به عقیده من ، وی نه تنها بازی ما را تماشا خواهد کرد بلکه احساس خواهد کرد که چلسی چه باشگاهی است .

سرمربی پرتغالی چلسی افزود :در حال حاضر وی تصور غلطی در مورد این باشگاه دارد. و درخواهد یافت کسانی که این کار را انجام دادند متعلق به چلسی نیستند.

آقای خاص فوتبال گفت : ما احساس شرمساری می کنیم ، ولی شاید نباید شرمسار بود چرا که من هیچ گونه ارتباطی با این افراد نخواهم داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : hossein ezt