درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3634
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




گل محمدی: تیم ما مستحق برد بود

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به کیفیت خوب بازی با سپاهان گفت: تیم ما مستحق برد بود و می توانست برنده بازی باشد.

 

به گزارش ایرنا، 'یحیی گل محمدی' روز جمعه بعد از تساوی شهر آورد اصفهان در نشست خبری، افزود: در ابتدای نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و روی اشتباه خودمان گل خوردیم که با تلاش بازیکنان و فشاری که آوردیم گل زدیم.

وی اظهار کرد: بازی خوب و تماشاگر پسندی بود و همانند بازی رفت از موقعیت ها و هیجان و جذابیت بالایی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه در این بازی موقعیت گل هم به تیم خطرناک سپاهان ندادیم، گفت: در مجموع بازی خوبی بود و به هر دو تیم تبریک می گویم.

وی با اشاره به ده نفره شدن تیم سپاهان گفت: با توجه به اینکه آنها تمرکزشان روی دفاع بود کار را برای ما سخت کرد و با این وجود حتی چند موقعیت گل هم بدست آوردند.

گل محمدی افزود: به هر حال در مجموع بچه ها بازی قابل قبولی ارائه دادند هرچند حق آنها کسب سه امتیاز بازی بود.

وی با اشاره به استرس و فشار در این بازی روی بازیکنان هر دو تیم،گفت: همه همت مربیان این است که گل نخورند و از سیستم دفاعی استفاده می شود.

وی اظهار کرد: تیم ذوب آهن نسبت به حریف بازی بهتری ارائه داد و مستحق برد بود ولی به هرحال قسمت نبود هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

گل محمدی افزود: با وجود این که درخط حمله دچار مشکل شدیم و موقعیت های خوبی را از دست دادیم با این وجود بازیکنان من از نظر فنی عملکرد خوبی را در این بازی ارائه دادند و روز خوبی را پشت سرگذاشتند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه از بازیکنان خود راضی هستم، تصریح کرد: تیم حریف هم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد و حتی صاحب گل هم شد.

وی به صحنه برخورد عبدالله کرمی در نیمه دوم اشاره کرد و افزود:در این برخورد داور از صحنه گذشت ولی این برخورد در این صحنه را به کارشناسان امر واگذار می کنم چون قول داده ام درباره داوری حرف نزنم و اکبریان در کار خود موفق باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : hossein ezt