درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 3638
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




شکست فولاد برابر سایپا و توقف تراکتورسازی مقابل نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست

تهران - ایرنا - دو دیدار در چارچوب هفته بیست ویکم رقابت های لیگ برتر عصر پنجشنبه آغاز شد که در نیمه نخست این دیدارها، سایپا یک بر صفر فولاد را شکست داد و تراکتورسازی نیز یک بر یک برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد.

 

به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم سایپا و فولاد ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج و با قضاوت یدالله جهانبازی آغاز شد.

دقیقه 43 این دیدار روزبه شاه علی دوست، ارسال مجتبی رمضانی را با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا پایان یابد.

مجید ایوبی(19) بازیکن فولاد و ساسان انصاری(32) و احمد آل نعمه(43) بازیکنان سایپا نیز در این نیمه از داور کارت زرد دریافت کردند.

محمدرضا اخباری، هادی رکابی، مجید ایوبی، مجتبی رمضانی، ابراهیم صادقی، روزبه شاه علی دوست، ابراهیم شکوری، حامد شیری، وحید محمدزاده، محسن ارزانی و ماهان رحمانی بازیکنان مجید جلالی سرمربی سایپا در نیمه نخست بودند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد نیز در ترکیب اصلی خود، علیرضا سلیمی، احمد آل نعمه، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، ساسان انصاری، ماتیاس مسیاس، نانگ، امید خالدی، یوسف وکیا، محسن مسلمان و محمد قاضی را قرار داده بود.



** تساوی یک بر یک تراکتورسازی برابر نفت مسجد سلیمان

در دیگر دیدار این هفته، تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی خود بعد از حضور تونی الیورا سرمربی پرتغالی، در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.

این بازی برای هر دو تیم از حساسیت ویژه ای برخوردار است زیرا تراکتورسازان برای حضور دوباره در جمع صدرنشینان و نفت برای فرار از جمع قعرنشینان، احتیاج به سه امتیاز این بازی دارند.

قضاوت این دیدار را محسن ترکی با کمک مهدی الوندی و اسد انتظاری بر عهده دارد.

نیمه نخست این دیدار در حالی آغاز شد که نفتی ها در دقیقه 10 با خطای بازیکنان تراکتورسازی در محوطه جریمه، صاحب ضربه پنالتی شدند و حمید بوحمدان در دقیقه 11 نخستین گل دیدار را به سود نفتی ها به ثمر رساند.

اما این پایان کار دو تیم در نیمه نخست نبود و سامان نریمان جهان در دقیقه 32 با یک ضربه تکنیکی دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد.

فردین عابدینی و مهدی کیانی بازیکنان تراکتورسازی نیز در نیمه نخست از داور کارت زرد دریافت کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 1 اسفند 1393برچسب:, :: 18:1 ::  نويسنده : hossein ezt