درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3637
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




«حسن آصفری» عصر پنجشنبه در نشست رسیدگی به مشکلات روستاهای شهرستان خنداب در محل سالن جلسات ساختمان معاونت عمرانی استانداری استان مرکزی در اراک افزود: این اعتبار از محل صندوق ذخیره ارزی تامین می شود.

وی اظهار کرد: اختصاص این رقم برای برای آبرسانی به روستاها، در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 94 به تصویب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی رسید.

وی ادامه داد: اعتبارات کشور به دلیل اعمال تحریم های ناجوانمردانه دشمنان ایران اسلامی محدود است بنابراین مدیران دستگاه های اجرایی باید با برنامه ریزی های کاربردی، اعتبارات موجود را در راستای عمران و آبادانی نقاط مختلف استان هزینه کنند.

وی گفت: هم اکنون بیش از دو هزار و 600 پروژه نیمه کاره در نقاط مختلف کشور وجود دارد که برای تکمیل و تجهیز آنها بیش از 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آصفری اقتصاد مقاومتی را تنها راه رسیدن به پویایی و شکوفایی و افزایش تولید ملی در شرایط کنونی دانست و گفت: مسوولان و دولتمردان باید نسبت به عملیاتی کردن راهبردهای اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری اهتمام بیشتری بورزند.

وی افزود: با فرصت سازی مطلوب و برنامه ریزی های مدون که بر مبنای دانش و اقتصاد روز باشد، می توان ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان، گامی اساسی در راستای افزایش تولید ناخالص ملی و بالا بردن نرخ بهره وری برداشت .

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به روستاییان نگاه ویژه ای دارند چرا که در همه مصوبات منافع این قشر از جامعه در نظر گرفته می شود و برای جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها از هیچ فعالیتی دریغ نمی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اعتبارات محدود نباید در روند توسعه یافتگی و پیشرفت این استان تاثیر منفی بگذارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : hossein ezt