درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3635
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




تیم ملی کشتی فرنگی ایران سوم شد

تهران - ایرنا - تیم ملی کشتی فرنگی ایران با پیروزی بر تیم ترکیه به عنوان سوم رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2015 تهران دست یافت.

 

به گزارش ایرنا، رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2015 روزهای 30 بهمن و اول اسفند ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

عصر امروز و در دیدار رده بندی جام جهانی کشتی فرنگی تیم های ایران و ترکیه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان کشورمان در هشت مسابقه خود 6 بر دو به پیروزی رسیدند و موفق به کسب مدال برنز و جایگاه سوم این رقابت ها شدند.

حسن حاجی پور، افشین بیابانگرد، پیام بویری، حبیب الله اخلاقی، داود عابدین زاده و مهدی علیاری شش برد ایران را رقم زدند و یوسف اخباری بهمراه بهنام مهدیزاده کشتی را به رقیبان واگذار کردند.

* نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

59 کیلوگرم: محسن حاپی پور(برنده با ضربه فنی) – آیهان کاراکاش

حاجی پور نمایشی دیدنی داشت و ملی پوش ترکیه در المپیک لندن را با کمرگیری و فن آونگ در دقیقه چهارم ضربه فنی کرد تا ایران شروع عالی داشته باشد.

66 کیلوگرم: افشین بیابانگرد – آتاکان یوکسل (کشتی گیر ترکیه حاضر نشد.)

71 کیلوگرم: پیام بویری 6 – یونس اوزل صفر

پیام بویری دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی مبارزه ای دیدنی مقابل نایب قهرمان سال 2014 جهان به نمایش گذاشت و با دو بار خاک کردن و یک بار به پل بردن حریف 6 بر صفر برنده شد.

75 کیلوگرم: یوسف اخباری 2 – امراه کوش 7

یوسف اخباری در 50 ثانیه ابتدایی کشتی گیر ترک که نفر سوم جهان در سال 2013 است را خاک کرد و 2 بر صفر پیش افتاد اما در ادامه 4 امتیاز از دست داد و وقت اول را 4-2 باخت. در ادامه اخباری یک امتیاز از دست داد و روی اجرای فیتو هم خودش خاک شد و 7 بر 2 شکست خورد.

80 کیلوگرم: حبیب الله اخلاقی 10 – اصلان آتم 2 (کشتی گیر ترکیه سه اخطاره شد.)

اخلاقی که برنز جهان و طلای بازیهای آسیایی را در کارنامه دارد در دقیقه اول حریفش را از تشک خارج کرد. در ادامه آتم که قهرمان 2014 دانشجویان جهان است اخلاقی را در خاک نشاند اما ملی پوش ایران در دقیقه دوم او را از نفس انداخت و حریف ترک را دو بار در خاک نشاند تا نتیجه 5-2 به سود اخلاقی شود.

اخلاقی در وقت دوم کاملا سوار بر کشتی بود. تماشاگران شعار می دادند که حریفش بریده که همین طور هم بود و آتم سه بار از تشک خارج شد و اخلاقی در حالی که 9-2 جلو بود حریفش را سه اخطاره کرد و پیروز شد.

85 کیلوگرم: داود عابدین زاده 2 – متهان باشار صفر

عابدین زاده که در گذشته قهرمان جوانان جهان و نایب قهرمان بازیهای آسیایی در دوحه شده، در همان ابتدا حریف ترک را از تشک بیرون برد و یک بر صفر جلو افتاد. در دقیقه دو کشتی گیر ترک اخطار گرفت و در خاک نشست که عابدین زاده با بارانداز نتیجه را دو بر صفر کرد. عابدین زاده این کشتی را تا پایان اداره کرد و با برتری مقابل حریفش، سومی ایران در جام جهانی را قطعی کرد.

98 کیلوگرم: مهدی علیاری 1 (برنده) – فاتح باشکوی 1

علیاری در وقت اول بخاطر پوئن اخطار یک امتیاز عقب افتاد. در اواخر دقیقه چهارم علیاری با یورشهای پیاپی داوران را مجبور کرد تا یک پوئن اخطار به نفعش بدهند تا نتیجه 1-1 شود. هر دو کشتی گیر دو اخطاره بودند و کشتی با همین نتیجه تمام شد که علیاری به دلیل گرفتن اخطار آخر برنده شد.

130 کیلوگرم: بهنام مهدیزاده 2 – رضا کایالپ 10

مهدیزاده در این کشتی تشریفاتی 10 بر 2 مغلوب کشتی گیر عنواندار ترکیه شد و ایران در نهایت 6 بر 2 ترکیه را شکست داد.

تیم های آذربایجان و روسیه نیز در دیدار نهایی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های ترکیه، مجارستان، سوئد، آلمان و ارمنستان به ترتیب عناوین چهارم تا هشتم را کسب کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 1 اسفند 1393برچسب:, :: 17:59 ::  نويسنده : hossein ezt