درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3635
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




استقلال تهران فرصت صدرنشینی را از دست داد

تبریز- ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز با تساوی بدون گل متوقف شد تا فرصت صدرنشینی را از دست دهد.

 

به گزارش ایرنا، دیدار حساس گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران امروز (جمعه) از هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه اختصاصی گسترش در تبریز و با قضاوت احمد صالحی برگزار شد.

دو تیم درحالی بازی را آغاز کردند که گسترش برای رهایی از جمع تیم های پایین جدول و استقلال تهران به منظور رسیدن به صدرجدول رده بندی، 3 امتیاز این دیدار را هدف قرار داده بودند.

هرچند ورزش باد در نیمه نخست تاثیر منفی در عملکرد دو تیم گذاشته بود اما در 30 دقیقه ابتدایی گسترش فولاد تبریز برتری محسوسی در حفظ توپ داشت و با استفاده از جناحین درپی رسیدن به دروازه استقلال بود.

در دقیقه 33 میلاد سلیمان فلاح بازیکن جوان استقلال به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت تا جاسم کرار جایگیزی وی شود.

حضور این هافبک عراقی جان تازه ای به خط میانی استقلال داد تا شاگردان امیر قلعه نویی در دقایق پایانی نیمه نخست عملکرد بهتری داشته و چند بار دروازه میزبان را تهدید کنند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار گلی در برنداشت تا گسترش و استقلال که یکی برای رهایی از قعرجدول و یکی دیگر برای رسیدن به صدر تلاش می کنند، تمرکز خود را به نیمه دوم معطوف سازند.

در نیمه دوم استقلالی ها برای رسیدن به گل تلاش زیادی به خرج دادند و چند مرتبه با ارسال توپ های بلند در موقعیت گلزنی قرار گرفتند.

در دقایق پایانی بازیکنان گسترش فولاد که از تساوی رضایت داشتند به دفاع پرداخته و استقلال نیز توان رسیدن به گل را نداشت تا این دیدار با تساوی صفر بر صفر همراه شود.

با این تساوی استقلال تهران 38 امتیازی شد و به رتبه سوم سقوط کرد و گسترش با 19 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

در این دیدار گسترش فولادتبریز با ترکیب، داوود نوشی صوفیانی، محسن بیاتی نیا (محمدامین درویشی)، مگنو باتیستا، میثم نقی زاده، لئوناردو پیمنتا، مرتضی اسدی، جابر انصاری، علیرضا میرشفیعیان، محسن حسینی، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی به میدان رفت.

برای استقلال تهران نیز، محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده، میلاد فخرالدینی(محمدرضا خرسدنیا)، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، میلاد نوری(هرائر مگوریان)، میلاد سلیمان فلاح(جاسم کرار)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی بازی کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 1 اسفند 1393برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : hossein ezt