درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 3636
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




نویر تنها مانع بر سر ادامه سلطه مسی و رونالدو برای تصاحب توپ طلای فیفا

تهران- ایرنا- مانوئل نویر دروازه بان تیم قهرمان جام جهانی تنها مانع بر سر راه ادامه حکمرانی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در شش سال گذشته برای تصاحب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا است.

 

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مراسم اعطای جوایز فوتبال سال از جمله توپ طلای فیفا قرار است دوشنبه در زوریخ برگزار شود. توپ طلا به بهترین بازیکن مرد سال فوتبال جهان اعطا می شود.

دروازه بان آلمان سومین نفر در فهرست نهایی نامزدهای توپ طلای فیفا است که تلاش می کند بر استیلای این دو فوق ستاره برای تصاحب بزرگترین افتخار فردی فوتبال پایان دهد.

رونالدو در سال 2008 و 2013 موفق شد با کنار زدن مسی این جایزه را از آن خود کند. او از سال 2009 تا 2012 که بزرگترین رقیب او برترین بازیکن سال جهان شناخته شد، در سه نوبت نفر دوم بود.

هیچ دروازه بانی از سال 1991 که این جایزه ایجاد شد، این جایزه را دریافت نکرده است. با این حال بازیکن شماره یک آلمان و بایرن مونیخ با مهارت تمام عیار و هوشیاری خود توانست در سال 2014 در زمره مدعیان این جایزه قرار گیرد.

نویر باوجود آنکه هدایت آلمان را به سوی قهرمانی جام جهانی به عهده داشت، با توجه به اینکه رونالدو و مسی سال گذشته رکوردهای گلزنی بیشتری برجا گذاشتند، به نظر می رسد شانس کمی برای گرفتن این جایزه داشته باشد.

رونالدو 61 گل برای رئال مادرید و پرتغال به ثمر رساند و آمار 17 گل او در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا به دهمین قهرمانی رئال مادرید در اروپا کمک کرد.

مسی نیز در ماه نوامبر رکوردهایی در گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگای اسپانیا ثبت کرد.

کاپیتان ها و سرمربیان تیم های ملی و روزنامه نگاران منتخب در رای گیری انتخاب بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شرکت می کنند.

با این حال تیم هایی که مسی در آنها بازی می کرد هیچ جامی را تصاحب نکردند. آرژانتین در فینال جام جهانی مغلوب آلمان شد. بارسلونا نیز در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین در جریان تصاحب قهرمانی اسپانیا شکست خورد.

حتی جایزه توپ طلای مسی برای بهترین بازیکن جام جهانی باعث تعجب سپ بلاتر رییس فیفا شد.

اوتمار هیتسفلد مربی کهنه کار آلمانی از جمله حامیان نویر است.

وی گفت: نویر نمونه ای از یک دروازه بان امروزی است.

توپ طلای فیفا که با جایزه ای که توسط مجله فرانس فوتبال اعطا می شود ادغام شده است، بزرگترین افتخار در مراسم سالیانه جوایز فیفا در زوریخ است.

سال گذشته یک دروازه بان آلمانی جایزه زنان را از آن خود کرد.

مارتا از برزیل، ابی وامباخ مهاجم آمریکا و نادین کسلر هافبک آلمان نامزدهای جایزه بهترین بازیکن سال زنان هستند.

در بخش جایزه بهترین مربی مرد سال، یواخیم لو در رقابت با کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید و دیه گو سیمئونه سرمربی آتلتیکو مدعی اصلی است.

رقابت برای جایزه بهترین مربی سال زنان نیز میان دو مرد و یک زن در جریان است. رالف کلرمان از تیم وولفسبورگ و نوریو ساساکی مربی تیم ژاپن قهرمان آسیا، و مارن ماینرت مربی تیم زیر 20 سال آلمان نامزدهای این جایزه هستند.

فوتبال زنان می تواند در جایزه پوشکاش برای زیباترین گل سال موفقیت چشمگیری کسب کند.

گل استفانی روشه مهاجم ایرلند در یک دیدار لیگ آماتور در فهرست نامزدهای جایزه پوشکاش قرار دارد. گل جیمز رودریگز که برای کلمبیا مقابل اروگوئه به ثمر رسید و گل روبین فان پرسی برای هلند مقابل اسپانیا دیگر نامزدهای این جایزه است که هواداران آن را انتخاب می کنند.

روشه در کشورش مورد حمایت زیادی قرار گرفته است.

سپ بلاتر رییس فیفا قرار است در این مراسم حضور یابد و سخنرانی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 1 اسفند 1393برچسب:, :: 10:17 ::  نويسنده : hossein ezt