درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 3635
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




هزارد: مورینیو از من خواست مانند مسی و رونالدو گلزنی کنم

تهران - ایرنا- بازیکن تیم فوتبال چلسی گفت که سرمربی این تیم از او خواسته است مانند مسی و رونالدو گل های زیادی را به ثمر برساند.

 

به گزارش ایرنا از میرر، این بازیکن بلژیکی قرارداد خود را هفته گذشته با چلسی تمدید کرد ولی سرمربی تیم نقاط ضعف و زمینه هایی را که او نیاز به پیشرفت دارد به وی گفت.

ادن هزارد در 25 دیدار دراین فصل برای مسابقات لیگ 9 گل به ثمر رسانده است. در حالی که مسی از 23 دیدار خود برای بارسلونا 26 گل و رونالدو از 28 دیدارخود برای رئال مادرید 20 گل به ثمر رسانده اند.

وی گفت: مورینیو از من می خواهد بیشتر گل بزنم. مانند مسی و رونالدو در هر مسابقه ای دو یا سه گل بزنم. ولی فکر می کنم با فرصت هایی که برای گلزنی دیگران در زمین خلق می کنم ، می توانم کمبود گل خود را جبران کنم.

وی افزود: مورینیو به ما فشار زیاد وارد نمی کند. وقتی برنده نمی شویم او ناراضی است و این را در تمرینات هفته متوجه می شوید. او به ما امکان می دهد که خودمان را در زمین نشان دهیم و صادقانه به ما می گوید که آیا عملکردمان خوب است یا بد. همه به او احترام می گذارند. مورینیو تمام مسابقات را برنده شده و هنوز هم می خواهد برنده شود.

چلسی فردا (سه شنبه ) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سنت ژرمن می رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 1 اسفند 1393برچسب:, :: 10:15 ::  نويسنده : hossein ezt