درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 3653
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




دلیریان: از نتیجه تیم ملی در جام جهانی راضی نیستیم/ فرصت خوبی برای خروج از کار گلخانه ای بود

تهران - ایرنا - مدیر اسبق تیم های ملی کشتی و عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: رده سوم برای تیم ملی ایران در جام جهانی 2015تهران با توجه به نتایج دوره های قبل راضی کننده نبود، اما این مسابقات فرصت خوبی شد که نفرات جدیدی را در تیم ملی ارزیابی کنیم و از کار گلخانه ای دور شویم.

 

محمد دلیریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به عنوان قهرمانی تیم ملی ایران در دوره های گذشته ، ایستادن در رده سوم در این دوره راضی کننده نیست واگر همه سرمایه های ما بودند و یا حتی در دور اول به تیم جمهوری آذربایجان نمی خوردیم و برخی کشتی گیران ما آنگونه نمی باختند، حتما باز هم در صدر می ایستادیم.

جام جهانی کشتی فرنگی که طی روزهای 30بهمن و اول اسفندماه در تهران جریان داشت با قهرمانی جمهوری آذربایجان پایان یافت و تیم های روسیه، ایران، ترکیه، مجارستان، سوئد، المان و ارمنستان دوم تا هشتم شدند.

وی در باره غیبت کشتی گیران المپیکی ایران در این دوره از مسابقات گفت: به هرحال آنان دارای عناوین جهانی و المپیک هستند و صلاح ندانستند که برای این مسابقات وزن کم کنند والبته ازاین غیبت شان گله زیاد است ولی به نظر من غیبت آنان زیاد هم بد نشد و شرایطی ایجاد شد تا ما ببینیم که بدون این کشتی گیران در کجا هستیم و به جوانان برای پشتوانه سازی میدان بدهیم.

دلیریان در باره موفقیت تیم جمهوری آذربایجان با یک مربی ایرانی و انتقادها نسبت به بی توجهی فدراسیون به این مربیان گفت : آقای خیرآبادی و دیگران محصول همین جامعه کشتی ایران هستند، ولی در جمهوری آذربایجان پول تزریق می کنند و امکانات زیاد می دهند وما آن وضعیت و شرایط را نداریم.

وی گفت: قهرمانان ایرانی نیز با مربیان ایرانی ساخته شده اند و ما نباید کاسه و کوزه ها را سر مدیریت و مدیران و کادر فنی بشکنیم بلکه غیبت این کشتی گیران را فرصتی بدانیم برای خروج از کار گلخانه و زیر سازی در کشتی فرنگی.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران به خروج برخی سرمایه های کشتی فرنگی ایران مثل بابک قربانی، امیرعلومی و طالب نعمت پور از این رشته در ماههای اخیراشاره کردوگفت: برخی از سرمایه های ما این گونه از دست رفتند و کادر فنی هم کاری از دستش برنمی آید و باید از افرادی استفاده می کرد که قبلا ساخته شده اند.

وی با انتقاد از کار گلخانه ای در کشتی فرنگی گفت: متاسفانه در سال های گذشته به چند کشتی گیران محدود بسنده شده و روی آنان کار شده است و در نتیجه وقتی این افراد به دلایلی از حضور در تیم ملی خودداری می کنند، دست کادر فنی خالی می ماند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در باره عملکرد کادر فنی گفت: کادر فنی طی 10 ماه گذشته درگیر چندین مسابقه مثل جهانی و بازیهای آسیایی بود و فرصت کار پیدا نکره است و با آوردن چندین جوان به این تیم برای آنان شرایط خوبی ایجاد کرد که در آینده نتیجه آن را خواهیم دید.

دلیریان در باره کیفیت این دوره از مسابقات کشتی گفت: در تهران کشتی ها تنها منحصر به دو تیم نبود و تیم های اذربایجان، مجارستان ، ترکیه و روسیه وایران خوب بودند و مدعی بودند؛ کشتی ها خیلی نزدیک بود و تیم های دیگر با قهرمانان شان آمده بودند.



نظرات شما عزیزان:

روزگار ایرانی
ساعت8:31---4 اسفند 1393
حسین سلام. راستی این وبلاگ شما یعنی حسین عزتی لشکاجانی است؟ اگر وبلاگ شماست برای من بنویس. اگر مال شماست تبریک می گویم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : hossein ezt