درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3634
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




مسی رکورد گلزنی لالیگا را شکست

تهران - ایرنا- لیونل مسی با هت تریک خود در دیدار شنبه شب بارسلونا با سویا علاوه براینکه سهم بسزایی درپیروزی پنج بریک تیمش داشت بهترین گلزن تمام دوران لالیگا بالاترین لیگ فوتبال اسپانیا شد.

 

به گزارش ایرنا ، این مهاجم آرژانتینی تنها به یک گل نیاز داشت تا خود را به رکورد گلزنی ' تلمو زارا ' ستاره سابق آتلتیک بیلبائو برساند که رکورد وی حدود 60 سال پا بر جا بود.

ولی مسی به لطف هت تریک خود رکورد جدید 253 گل زده در لالیگا را از خود بر جای گذاشت که طی 289 بازی برای بارسلونا به آن دست یافت .

این مهاجم متولد روزاریو در 13 سالگی به بارسلونا پیوست وپیش ازآنکه نخستین بازی خود را درسن 17 سالگی برای تیم بزرگسالان باشگاه انجام دهد در رده های نوجوانان و جوانان این باشگاه کاتالان آموزش دید.

مسی نخستین گل خود را با استفاده از یک ضربه ازاد دیدنی به ثمر رساند ولی این گل وی براثر اشتباه یوردی آلبا مدافع بارسلونا با یک گل به خودی باطل شد و دو تیم یک بر یک مساوی شدند.

یک ضربه سر نیمار لحظاتی بعد باعث شد تا بارسا دوباره یک گل جلو بیفتد و ' ایوان راکیتیچ ' بعدا این اختلاف را پیش از آنکه مسی به کمک نیمار رکورد گلزنی را بشکند به دو گل رساند . وی متعاقبا با یک ضربه دیگر هت تریک خود را تکمیل کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : hossein ezt