درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آذرخش و آدرس hosseinezt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3634
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




رونالدو: هر لحظه احساس ویژه ای داشتم

تهران - ایرنا - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید پس از دریافت جایزه توپ طلای فیفا به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 گفت که در لحظه لحظه این مراسم احساس ویژه ای داشته است.

 

به گزارش فیفا، وی در رقابت با لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا و همچنین مانوئل نوئر دروازه بان آلمانی موفق شد برای سومین بار این عنوان را به خود اختصاص بدهد.

وی که سال گذشته نیز برنده جایزه توپ طلای فیفا شده بود، پنجمین بازیکنی است که سه بار این عنوان را کسب کرده است.

با وجود این کمتر بازیکنی است که چنین احساسی را تجربه کرده باشد و رونالدو که هر لحظه منتظر شنیدن اسم خود از بلندگو بود به سختی تواناست احساساتش را کنترل کند و قبل از سخرانی یکی دو بار تلاش کرد به خود مسلط شود.

وی در این باره گفت: لحظات حساسی است وقتی منتظر شنیدن نامتان هستید. عصبی و احساساتی می شوید و ربطی ندارد برای چندمین بار در این مراسم هستید. برای دریافت این جایزه تلاش زیادی کردم و به همین دلیل احساساتی شدم. امیدوارم در سال های آینده باز هم انتخاب شوم.

رونالدو در فصل گذشته مسابقات لالیگا با 31 گل در 30 مسابقه به عنوان برترین گلزن این لیگ انتخاب شد و در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا نیز با به ثمر رساندن 17 گل در جریان دهمین قهرمانی رئال مادرید، رکورد جدیدی از خود بر جای گذاشت.

وی در سال 2008 به عنوان بازیکن منچستریونایتد برای نخستین بار جایزه توپ طلا را دریافت کرد اما در سال های 2009، 2011 و 2012 در مکان دوم فهرست نامزدهای این عنوان قرار گرفت تا اینکه در سال 2013 دوباره این جایزه را به دست آورد.

رونالدو افزود: هر فصل چالش جدیدی برای من است. برای موفقیت باید اینگونه بود. با دریافت این جایزه انگیزه ام برای مسابقات 2015 بیشتر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : hossein ezt