درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 3633
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




ر

رونالدو رکورد هت تریک لالیگا را شکست

تهران - ایرنا - رونالدو اسطوره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید شنبه شب با هت تریک خود، رکورد قبلی لالیگا را شکست.

 

به گزارش ایرنا از ساکرنت، رئال مادرید در بازی شب گذشته برابر سلتاویگو با نتیجه پرگل 3 بر صفر به برتری رسید.

هر سه گل این دیدار را رونالدو به ثمر رساند و این بیست و سومین گل وی در رقابت های لالیگا است.

حالا کریستیانو رونالدو تنها بازیکنی در تاریخ لالیگا است که پس از تنها 178 بازی، به آمار 200 گل زده رسیده است.

او همچنین با 29 سال سن، به دومین بازیکن جوان تاریخ لالیگا تبدیل شد که موفق به ثبت 200 گل شده است.

پس از رونالدو که تا کنون بیست و سه گل در این رقابت ها به ثمر رسانده است، نیمار بازیکن برزیلی بارسلونا با 11 گل و مسی مهاجم آرژانتینی بارسا با 10گل زده به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.



**رکورد داران قبلی هت تریک لالیگا:

1 - کریستیانو رونالدو با 23 گل

2 - آلفردو دی استفانو و تلمو زارا با 22 گل

3 - لیونل مسی با 20 گل



پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:28 ::  نويسنده : hossein ezt

به گزارش ایرنا، این دیدار عصر پنجشنبه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان و با قضاوت محسن ترکی با کمک های مهدی الوندی و اسد انتظاری برگزار شد.

این دو تیم در حالی وارد میدان شدند که نفت مسجدسلیمان برای فرار از سقوط و تراکتورسازی به منظور رسیدن به صدرجدول نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز داشتند.

در دقیقه یازدهم، فردین عابدینی مدافع جناح راست تراکتورسازی در محوطه جریمه تیم خود رضا درویشی را متوقف کرد تا محسن ترکی نقطه پنالتی را نشان دهد.

این ضربه پنالتی توسط مجید بوحمدان به گل نخست بازی تبدیل شد اما در دقیقه 32 سامان نریمان جهان هافبک جوان و خوش تکنیک تراکتورسازی کار را به تساوی یک بر یک کشاند.

در نیمه دوم هر دو تیم برای رسیدن به 3 امتیاز تلاش وافری انجام دادند تا در دقیقه 83 لوسیانو ادینیو با هوشیاری گل دوم و برتری تراکتورسازی را به ارمغان آورد. این چهاردهمین گل ادینیو در فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور بود.

نفت مسجدسلیمان با پذیرش این شکست خانگی با 19 امتیاز در جایگاه سیزدهم باقی ماند و تراکتورسازی با 38 امتیاز به رتبه دوم صعود کرد.

در این دیدار تونی اولیورا سرمربی پرتغالی و جدید تراکتورسازی هدایت نماینده تبریز را برعهده داشت.



پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:27 ::  نويسنده : hossein ezt

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صبای قم در هفته بیست و یک لیگ برتر عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با پایان بازی، هواداران پرسپولیس که از نتیجه کسب شده ناراضی بودند، علیه درخشان سرمربی پرسپولیس شعار دادند و خواستار کنار رفتن او شدند.

درخشان با پایان بازی کوتاه ترین مسیر را برای رفتن به رختکن انتخاب کرد و از ضلع جنوبی زمین به رختکن رفت.

هواداران پرسپولیس در اواسط این بازی نیز، محمد عباس زاده و پیام صادقیان بازیکنان تیم شان را مورد تشویق قرار دادند.

هواداران پرسپولیس همچنین حسین بادامکی و جواد کاظیمان بازیکنان کنونی صبای قم و پیشین پرسپولیس را تشویق کردند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه همچنین در مقاطعی به تصمیمات داور اعتراض داشتند و با سر دادن شعار اعتراضات خود را نشان دادند.

محمدرضا خانزاده، مرتضی فنونی زاده، افشین اسماعیل زاده، ضیا عربشاهی و نژاد فلاح قائم مقام باشگاه در ورزشگاه حضور داشتند.

نژاد فلاح که در بدو ورود به ورزشگاه با ممانعت مسئولان ورزشگاه برای حضور در جایگاه ویژه مواجه شده بود، بعد از هماهنگی های به عمل آمده از این قسمت بازی را تماشا کرد.



پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:24 ::  نويسنده : hossein ezt

به گزارش ایرنا، محمد حسین نژاد فلاح روز پنجشنبه پس از دیدار دو تیم پرسپولیس تهران وصبای قم در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم اما نتیجه مطلوب نبود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره شعار هواداران علیه درخشان سرمربی تیم گفت: صدای هواداران را شنیدم. آنها جز سرمایه های اصلی هستند و مطمئن باشید تیم را درست می کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا درخشان همچنان سرمربی پرسپولیس باقی می ماند یا خیر؟ افزود: منتظر روزهای خوب برای پرسولیس و هواداران هستیم.

هواداران پرسپولیس روز پنجشنبه با شعار علیه درخشان خواستار کناره گیری وی از این تیم شدند



پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:23 ::  نويسنده : hossein ezt

به گزارش ایرنا، پیام صادقیان پس از دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم درهفته بیست ویکم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت درجمع خبرنگاران اظهار داشت: مصدومیتم برطرف شد و امروز بعد از مدت ها توانستم بازی کنم.

این بازیکن پرسپولیس تهران ادامه داد: در دیدار مقابل صبا، بازی یکطرفه و دست ما بود اما متاسفانه هر چه تلاش کردیم، دروازه حریف باز نشد.

صادقیان البته از کیفیت بازی خود در دیدار مقابل صبا ناراضی است و اعتقاد دارد که هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و بازی به بازی بهتر شده و به شرایط ایده آل می رسد.

هافبک پرسپولیس تهران درباره شعار هواداران علیه درخشان و نارضایتی آنها از نتایج تیم شان گفت: به هواداران حق می دهم که عصبانی و ناراحت باشند اما باید تماشاگران ما به این موضوع نیز توجه داشته باشند که در طول 90 دقیقه، توپ دست ما بود. با این حال به هواداران حق می دهم که عصبانی باشند.



پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:23 ::  نويسنده : hossein ezt

به گزارش ایرنا، حمید درخشان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل صبای قم در ورزشگاه آزادی و قرارگرفتن دررتبه نازل نهم جدول رده بندی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس روز بزرگی را پشت سرگذاشت و خوب بازی کرد. به این تیم افتخار می کنم که 90 دقیقه روی دروازه حریف بود و تیم صبا تنها در محوطه جریمه خود دست و پا می زد تا گل نخورد.

وی در ادامه با تشکر از عملکرد بازیکنان خود، گفت: وقتی توپ وارد دروازه حریف نمی شود خیلی بحث ها بیان می گردد. امروز حتی یک فرصت به حریف ندادیم و متاسفانه بدشانسی و بی دقتی بازیکنان اجازه نداد به 3 امتیاز برسیم.

درخشان درمورد اعتراض هواداران به عملکردش در پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس هیات مدیره و مدیرعامل دارد که آنان تصمیم گیری می کنند نه افراد دیگری. به نظر هواداران احترام می گذارم و اگر باشگاه مرا نخواهد، حتما جدا می شوم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هواداران وقتی تیم برنده نمی شود به دنبال یک نفر برای شعار دادن می گردند که امروز قرعه به نام من افتاد.

درخشان در پاسخ به این سوال که چرا پس از برتری پرسپولیس در دیدار رفت مقابل صبا که با هدایت علی دایی صورت گرفته بود، تیم حریف را ضعیف خواند گفت: قدرت صبا در دفاع بود و ما بسیار خوب حمله می کردیم. امروز تسلیم صبا نبودیم، چراکه آنان فقط به دنبال گل نخوردن بودند. بهترین بازیکن صبای قم امروز دروازه بان این تیم بود.

وی خطاب به یکی از خبرنگاران گفت: عذرخواهی می کنم ولی شاید شما این بازی را نگاه نکرده اید، این همه فرصت گلزنی برای چه تیمی بود؟ دنبال حاشیه نباشید، چرا که امروز بسیار خوب بازی کردیم.

درخشان در خصوص انتشار اخبار متعددی مبنی بر تغییرات در کادر فنی سرخپوشان اظهار داشت: تغییرات زمان خاصی دارد و اگر آن زمان اقدام نکنید برعملکرد تیم تاثیر منفی گذاشته می شود. متاسفانه بحث هفته های اخیر روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و استرس آنان را بالا برده است.

سرمربی پرسپولیس گفت:باید ازاین بحث ها خارج شویم تا تیم به آرامش برسد و کارش را دنبال کند.متاسفانه هر زمانی که می خواهیم به آرامش برسیم یک اتفاقی برای ما رخ می دهد.

وی در مورد حضور تیمش با شرایط فعلی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: امیدوارم روند بدشانسی های ما در لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا نکند و برابرحریفان به گل برسیم. شرایط این رقابت ها با دیدارهای داخلی تفاوت دارد. تیم های لیگ برتر مدام به دنبال یک امتیاز و ضد فوتبال هستند اما در لیگ قهرمانان آسیا تیم ها فقط به فکر تساوی نیستند.



پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : hossein ezt

به گزارش ایرنا، هفته دوم لیگ حرفه ای بسکتبال که با حضور هشت تیم برتر کشور برگزار می شود، عصر امروز (پنجشنبه) ادامه پیدا کرد و در جریان آن شهرداری گرگان، مهرام تهران، پتروشیمی و ثامن مشهد مقابل حریفان به برتری دست یافتند.

مهرام تهران برابر الماس قزوین به برتری 83 بر 54 دست یافت.

شهرداری گرگان میهمان خود پمینای اصفهان را در دیداری نزدیک و حساس با حساب 75 بر 71 مغلوب کرد.

پتروشیمی بندر امام با حساب 70 بر 65 نفت آبادان را از پیش روی برداشت.

همچنین ثامن مشهد نیز موفق شد صنایع ماهشهر را 67 بر 58 مغلوب کند.



پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : hossein ezt



پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:3 ::  نويسنده : hossein ezt

به گزارش ایرنا، محمد نوری پس از دیدار دو تیم پرسپولیس تهران وصبای قم در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت درجمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابل صبا بسیار خوب بازی کردیم اما توپ هایمان وارد دروازه نمی شد.

کاپیتان پرسپولیس تهران با بیان اینکه امیدوارم هواداران صبر داشته باشند گفت: شرایط پرسپولیس خوب است و با بازی امروز به آینده پرسپولیس خوش بین هستم.

نوری ابراز امیدواری کرد در دیدارهای آینده پرسپولیس با پیروزی از زمین خارج شود.

این بازیکن پرسپولیس تهران درباره اعتراض تماشاگران به نتایج بدست آمده گفت: هواداران اگر صبر داشته باشند، شرایط بهتر می شود.



پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 22:1 ::  نويسنده : hossein ezt

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز(پنجشنبه) در هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی مقابل صبای قم به تساوی بدون گل رسید.

جواد کاظمیان مهاجم صبای قم در خصوص این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انصافا پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و برای دقایق زیادی تیم صبا را تحت فشار قرار داد.

وی افزود: باید خدا را شکر کنیم که با کسب یک امتیاز این دیدار را به پایان رساندیم.

کاظمیان ادامه داد: سرخپوشان بازیکنان خوبی دارند اما هم اکنون با استرس زیاد به میدان می آیند. معتقدم همه باید به این تیم کمک کنند تا در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشد.

کاظمیان درادامه از هواداران پرسپولیس که امروز وی را بارها مورد حمایت قرار دادند تشکر کرد.

همچنین حسین بادامکی بازیکن صبا که سالها در پرسپولیس حضور داشت نیز، عنوان کرد: عملکرد پرسپولیس نسبت به دیدارهای گذشته خیلی بهتر بود اما فرصت آنچنان گلزنی برای سرخپوشان بدست آمد.

وی در پایان برای پرسپولیس تهران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد

 



پنج شنبه 30 بهمن 1393برچسب:, :: 21:58 ::  نويسنده : hossein ezt