درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 3639
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه تیم لیگ برتری را جریمه کرد

تهران - ایرنا - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم های استقلال خوزستان، پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان را جریمه کرد.

 

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان روز 17 بهمن ماه در اهواز برگزار شد. تیم استقلال خوزستان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری طبق بند یک ماده 69 آیین نامه انضباطی به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**جریمه 50 میلیونی برای تیم پرسپولیس تهران

مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی برگزار شد. این بازی در ورزشگاه آزادی تهران و روز 17 بهمن ماه انجام شد و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس نسبت به داور مسابقه فحاشی صورت گرفت. باشگاه پرسپولیس تهران طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**جریمه و محرومیت تیم نفت مسجد سلیمان

رقابت دو تیم نفت مسجد سلیمان و صبای قم روز 16 بهمن ماه در ورزشگاه مسجد سلیمان برگزار شد. از سوی تماشاگران این تیم تخلفاتی نظیر پرتاب ترقه به داخل زمین در چند نوبت صورت گرفت. تیم نفت مسجد سلیمان طبق بند یک ماده 79 به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سروش صالح پور از تیم نفت مسجد سلیمان نیز به دلیل اعتراض به داور بازی و خروج از محوطه فنی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. 



یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : hossein ezt

تاکید وزیر ورزش و جوانان بر اجرایی شدن سریعتر دستورات رییس جمهوری

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در جمع معاونان این وزارتخانه با تاکید بر پیگیری دستورات رییس جمهوری، خواستار اجرایی شدن سریعتر دستورات دکتر روحانی شد.

 

به گزارش عصر شنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، رییس جمهوری در جمع قهرمانان و مدال آوران خواستار ایجاد فرصت های برابر در ورزش ایران شد و تاکید کرد: چند چیز برای ورزش بانوان می خواهیم، امنیت، آزادی و اخلاق؛

روحانی همچنین از وزیر ورزش و جوانان خواست دخالت های دولت به حداقل کاهش پیدا کند و ورزش را به مردم واگذار کند.

در چهلمین نشست، معاونین وزارت ورزش و جوانان گزارش هایی از اقدامات خود برای اجرای شدن دستورات رییس جمهوری به وزیر ورزش و جوانان ارائه کردند.

محمود گودرزی در نشست شورای معاونین همچنین از توجه رئیس جمهوری به این وزارتخانه تشکر کرد و گفت: اعتماد و توجه ریاست محترم جمهور به خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید، مسئولیت ما را دو چندان می کند و من از توجه دکتر روحانی به خدمات همکاران خود در وزارت ورزش و جوانان سپاسگذارم.

رییس جمهوری هفته گذشته در مراسم اهدا بازوبند پهلوانی ضمن تشکر از دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، از موفقیت های مستمر کشور در عرصه های ورزشی ابراز خرسندی کرد.



یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : hossein ezt

تابارز: سوآرز در بارسلونا بازیکن بهتری می شود

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه می گوید لوییس سوآرز مهاجم سابق لیورپول در بارسلونا به بازیکن بهتری تبدیل خواهد شد.

 

به گزارش اسکای اسپورتس، اسکار تابارز معتقد است که او بعد از انتقال به بارسلونا در تابستان، برای تثبیت جایگاه خود در نیوکمپ به زمان نیاز دارد.

ستاره سابق لیورپول در ژوییه 2014 به عنوان برترین گلزن لیگ برتر انگلیس با 31 گل، در ازای 94 میلیون یورو به بارسلونا پیوست اما از آن زمان تا کنون در 15 مسابقه لالیگا فقط 4 گل زده است.

تابارز درباره شروع ضعیف این بازیکن 28 ساله در بارسلونا گفت: او به زمان نیاز دارد چون در تیم اروگوئه از آزادی عمل بیشتری برای بازی برخوردار است.

وی افزود: سوآرز به درد موقعیت های تک به تک با مدافعان حریف می خورد تا اگر توپ را از دست داد، روی بقیه تیم اثر نگذارد. این شیوه منطقی است ولی او خیلی سریع خودش را با شرایط وفق می دهد. وی پیشرفت زیادی کرده است و به نظر من به بازیکن بهتری تبدیل خواهد شد.

بارسلونا بعد از شکست یک بر صفر شنبه شب از مالاگا، برای نخستین بار از فصل 2008/2009 در بیش از یک بازی خانگی در لیگ اسپانیا باخته است.

این تیم در صورت برتری امشب (یکشنبه) رئال مادرید مقابل الچه، در فاصله چهار امتیازی از صدر جدول لالیگا قرار خواهد گرفت.



یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : hossein ezt

رئال سوسیداد به سختی از سد سویا گذشت

تهران - ایرنا - تیم رئال سوسیداد در ادامه رقابت های هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا برابر تیم سویا قرارگرفت و در این دیدار نفس گیر به سختی و با نتیجه 4 بر3 به پیروزی رسید.

 

به گزارش ایرنا؛ در این دیدار پرگل، برای تیم رئال سوسیداد که در ورزشگاه آنوته میزبان تیم سویا بود ایمانوئل آگیره در دقیقه 16، ژابی پریتو در دقایق 90 و 48 از روی نقطه پنالتی و گل به خودی آلخاندروآریباس بازیکن تیم سویا در دقیقه 82 برای این تیم گلزنی کردند.

گل های تیم سویا را نیز کولودزژاک در دقیقه 43 ،باکا در دقیقه 67 و کوین گامیرو در دقیقه 78 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

بدین ترتیب تیم سوسیداد با کسب هر سه امتیاز این دیدار 27 امتیازی شد و به رده دهم جدول رده بندی لالیگا صعود کرد.

تیم سویا نیز با 45 امتیاز دررده پنجم باقی ماند.

شب گذشته و درچارچوب این رقابت ها تیم بارسلونا دربهترین فرصتی که برای صدرنشینی داشت، با نتیجه یک برصفر مغلوب تیم مالاگا مغلوب شد و نتوانست از این موقعیت بهره لازم را ببرد.

درمهم ترین دیدار هفته بیست و چهارم و تا ساعتی دیگر تیم رئال مادرید صدرنشین مقابل تیم الچه قرار می گیرد.

جدول رده بندی لالیگای اسپانیا:

1- رئال مادرید/23 بازی/57 امتیاز

2- بارسلونا/24 بازی/56 امتیاز

3- آتلتیکومادرید/24 بازی/ 53 امتیاز



یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, :: 16:55 ::  نويسنده : hossein ezt

کفاشیان: انتخابات هیات فوتبال تهران شبهه نداشت/کی روش تا پایان هفته به کشور باز می گردد

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال با رد هرگونه شبهه در انتخابات هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد : مجمع هیات فوتبال این استان رای به ماندن شیرازی داد و این هیچ ایرادی نداشت.

 

به گزارش ایرنا، علی کفاشیان روز یکشنبه پس از انتخابات هیات فوتبال استان تهران به خبرنگاران گفت : 47 عضو مجمع هیات فوتبال استان تهران از 49 عضو آن به صورت کتبی و مخفی به شیرازی رای دادند و باید به او اعتماد کنیم.

وی با رد شبهه دار بودن انتخابات هیات فوتبال استان تهران گفت:انتخابات طی چند ماه اخیر همواره عقب می افتاد ونامزدهای جدیدی اضافه می شدند. یک سال صبر کردیم اما بالاخره امروزانتخابات برگزار شد. اگر باز هم صبر می کردیم، اتفاق دیگری نمی افتاد.

رییس فدراسیون فوتبال در باره مشکل مالی باشگاه نفت و احتمال لغو سفر این تیم به ازبکستان برای انجام اولین بازی در لیگ قهرمانان گفت: امشب حتما نفت به ازبکستان می رود و ما مشکل این تیم را حل می کنیم.

وی در باره راه ندادن خبرنگاران به مجمع هیات فوتبال استان تهران گفت: درخواست نامزدها بود.

کفاشیان همچنین درباره احتمال انتخابش به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در منطقه آسیای مرکزی گفت: هنوز چیزی قطعی نیست اما کشورهای عضو این منطقه تفاهم کرده اند که من را به این سمت انتخاب کنند و به احتمال فراوان اردیبهشت این انتخاب صورت می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در نشست وزیر و روسای فدراسیون ها حضور نداشتید، بیان کرد: من در سفر بودم.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا در نشست روز چهارشنبه وزیر با روسای فدراسیون ها حضور می یابد، تصریح کرد:از اعضای کمیته اجرایی هستم و باید حضور داشته باشم.

کفاشیان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون در روز 18 اسفند عنوان کرد: فکر نمی کنم روز هجدهم بتوانیم این مجمع را برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه شنیده شده است در بحث نامزدی ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا 2019 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مساله حضور زنان در ورزشگاهها مشکل ایجاد شده، افزود: بله در حال رایزنی هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد زمان بازگشت کی روش به ایران نیز گفت: کی روش تا هفته دیگر به ایران بازمی گردد و قراردادش تا جام جهانی اعتبار دارد.

کفاشیان در مورد تمدید مرحله به مرحله قرارداد کی روش گفت: قرارداد ما با کی روش تا جام ملت های آسیا بود که او را نیز نگه داشتیم و در حال حاضر نیز تا مرحله انتخابی جام جهانی تلاش می کنیم با فراهم آوردن امکانات کی روش را نگه داریم.



یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, :: 16:55 ::  نويسنده : hossein ezt

نژادفلاح:اولین وظیفه من خارج کردن پرسپولیس ازبحران است/درخشان سرمربی تیم خواهد ماند

تهران - ایران - قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اولین وظیفه اش خارج کردن این تیم مردمی و پرطرفدار از بحران های مالی و فنی است، گفت: در حال حاضر باشگاه پرسپولیس تهران مشکلات زیادی در زمینه مالی و فنی دارد که مهمترین هدف من برون رفت از این مشکلات است.

 

محمد حسین نژاد فلاح روز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه ورزش و جوانان استان تهران درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین هدف ما کسب نتیجه دربازی روز سه شنبه برابر لخویا قطر درلیگ قهرمانان آسیا است که امیدواریم با تمرکز و وحدت بتوانیم نتیجه مطلوبی را در این بازی به دست آوریم.

وی همچنین در خصوص اینکه حمید درخشان همچنان سکان هدایت تیم پرسپولیس را دراختیار خواهد داشت یانه ؟ اظهار کرد: سرمربی تیم پرسپولیس همچنان این تیم را در بازی های پیش رو در لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا همراهی خواهد کرد و امیدواریم با پیروزی مسابقات پیش رو را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس بدهی هایی از قبل دارد که باعث سخت شدن کار این تیم برای بازی های پیش رو شده است و مهمترین اقدام ما در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی جذب مربی خارجی و داخلی نیست.

نژاد فلاح همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه برای لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس از بازیکنان خارجی بهره مند خواهد شد خاطرنشان کرد: ما اصلا هیچ بازیکن داخلی و خارجی را برای این بازی ها جذب نخواهیم کرد و هدف کسب امتیاز و صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.



یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, :: 16:53 ::  نويسنده : hossein ezt

برتری خانگی ختافه مقابل اسپانیول

تهران - ایرنا- تیم فوتبال ختافه دیدار خانگی خود مقابل اسپانیول را با برتری 2 بریک به پایان رساند تا به رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ باشگاه های اسپانیا برسد.

 

به گزارش ایرنا، نخستین دیدارهفته بیست وچهارم لالیگا بامداد شنبه در ورزشگاه «آلفونسو پرز» بین ختافه و اسپانیول برگزار شد که در پایان میزبان با گلزنی پابلو سارابیا و آلوارو واسکوئز به برتری 2 بر یک دست یافت. آناتیز آربیلا تنها گلزن اسپانیول در این دیدار بود.

ختافه با کسب هفتمین پیروزی فصل، جمع امتیازات خود را به 26 رساند تا در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد و اسپانیول نیز با 29 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

ختافه که درسال های اخیر نتایج خوبی دردیدارهای خانگی خود کسب کرده است در این دیدار نیز به خوبی از امتیاز میزبانی بهره لازم را برد تا اسپانیول را با شکست بدرقه کند.

دراین دیدار پربرخورد 3 بازیکن ازختافه و 3 بازیکن اسپانیول با کارت زرد داور جریمه شدند.

همچنین عصر شنبه تیم رده دومی بارسلونا در ورزشگاه نیکومپ از مالاگا پذیرایی می کند ویکشنبه شب رئال مادرید صدرنشین در زمین الچه به میدان خواهد رفت.



شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : hossein ezt

حسن زاده در میان نامزدهای برترین بازیکن 2014فوتسال جهان

تهران - ایرنا - نام علی اصغر حسن زاده گلزن تیم ملی فوتسال ایران در میان برترین بازیکنان این رشته درسال 2014 که از سوی فوتسال پلانت اعلام شده ، دیده می شود.

 

به گزارش ایرنا، فهرست نامزدهای برترین بازیکن فوتسال جهان به شرح زیر است :

1- لیاندرو کوتسولینو از آرژانتین - تیم آکوآ ایتالیا

2- آلساندرو فالکائو از برزیل - تیم سوروکابا برزیل

3- گابریل لیما از برزیل - تیم آستی ایتالیا و ال پوسو مورسیا اسپانیا

4- فابریسیو گادیا از برزیل - تیم اینتلی اورلاندیا برزیل

5- علی اصغر حسن زاده از ایران - تیم نوریلسکی نیکل روسیه

6- میگلین از اسپانیا - تیم ال پوسو مورسیا اسپانیا

7- کائورو موریوکا از ژاپن و پرو - تیم ناگویا اوشنز ژاپن

8- ریکاردینیو از پرتغال - تیم اینتر مووی استار اسپانیا

9- رودریگو آروخو از برزیل - تیم سوروکابا برزیل

10- سرگئی سرگیف از روسیه - تیم دینامومسکو روسیه

هنوز زمان دقیق معرفی برترین ها اعلام نشده است.

حسن زاده تنها ایرانی حاضر در فهرست نامزدهای برترین های سال 2014 است.این برای پانزدهمین سال است که برترین های فوتسال جهان انتخاب و معرفی می شود.

تا به حال هیچ بازیکن ایرانی برترین بازیکن فوتسال جهان نشده است اما در سال 2010 مصطفی نظری برترین دروازه بان فوتسال جهان انتخاب شد و حسین شمس در سال 2009 برترین مربی ملی جهان نام گرفت.تیم ملی ایران نیز در همین سال برترین تیم جهان معرفی شد.



شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : hossein ezt

گل محمدی: تیم ما مستحق برد بود

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به کیفیت خوب بازی با سپاهان گفت: تیم ما مستحق برد بود و می توانست برنده بازی باشد.

 

به گزارش ایرنا، 'یحیی گل محمدی' روز جمعه بعد از تساوی شهر آورد اصفهان در نشست خبری، افزود: در ابتدای نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و روی اشتباه خودمان گل خوردیم که با تلاش بازیکنان و فشاری که آوردیم گل زدیم.

وی اظهار کرد: بازی خوب و تماشاگر پسندی بود و همانند بازی رفت از موقعیت ها و هیجان و جذابیت بالایی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه در این بازی موقعیت گل هم به تیم خطرناک سپاهان ندادیم، گفت: در مجموع بازی خوبی بود و به هر دو تیم تبریک می گویم.

وی با اشاره به ده نفره شدن تیم سپاهان گفت: با توجه به اینکه آنها تمرکزشان روی دفاع بود کار را برای ما سخت کرد و با این وجود حتی چند موقعیت گل هم بدست آوردند.

گل محمدی افزود: به هر حال در مجموع بچه ها بازی قابل قبولی ارائه دادند هرچند حق آنها کسب سه امتیاز بازی بود.

وی با اشاره به استرس و فشار در این بازی روی بازیکنان هر دو تیم،گفت: همه همت مربیان این است که گل نخورند و از سیستم دفاعی استفاده می شود.

وی اظهار کرد: تیم ذوب آهن نسبت به حریف بازی بهتری ارائه داد و مستحق برد بود ولی به هرحال قسمت نبود هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

گل محمدی افزود: با وجود این که درخط حمله دچار مشکل شدیم و موقعیت های خوبی را از دست دادیم با این وجود بازیکنان من از نظر فنی عملکرد خوبی را در این بازی ارائه دادند و روز خوبی را پشت سرگذاشتند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه از بازیکنان خود راضی هستم، تصریح کرد: تیم حریف هم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد و حتی صاحب گل هم شد.

وی به صحنه برخورد عبدالله کرمی در نیمه دوم اشاره کرد و افزود:در این برخورد داور از صحنه گذشت ولی این برخورد در این صحنه را به کارشناسان امر واگذار می کنم چون قول داده ام درباره داوری حرف نزنم و اکبریان در کار خود موفق باشد.



شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : hossein ezt

عذرخواهی رسمی باشگاه چلسی از رفتار نژاد پرستانه / مورینیو :شرمسارم

تهران - ایرنا - باشگاه چلسی روز جمعه از مردی که پیش از دیدار لیگ قهرمانان اروپا مورد اهانت نژادپرستانه هوادارانش قرار گرفت، رسما عذرخواهی کرد و ژوزه مورینینو سرمربی چلسی نیز از احساس شرمساریش از این حادثه سخن به میان آورد.

 

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز ، دوربین ها نشان داد هواداران صدرنشین لیگ برتر انگلیس پیش از تساوی یک بر یک این تیم مقابل پاری سن ژرمن در پاریس یک مرد سیاهپوست با هویت 'سلیمان ' را از ورود به قطار مترو بازداشته و شعارهای نژادپرستانه سردادند.

استیو آتکینس مدیر ارتباطات چلسی در بیانیه ای گفت : من می خواهم به نمایندگی از همگی در باشگاه انزجار خود را از حادثه ای که شامگاه سه شنبه در متروی پاریس رخ داد ابراز دارم .

وی افزود : ما از آنچه که شاهدش بودیم به وحشت افتادیم . این باشگاه همچنین مایل است از سلیمان به خاطر رفتار اندک شماری از افراد و اقدامات نابخشودنی آنها با وی عذرخواهی کنم .

چلسی سلیمان و خانواده اش را به ورزشگاه استامفورد بریج لندن برای تماشای دیدار برگشت این تیم با پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، دعوت کرد.

در همین حال ، مورینیو گفت : به عقیده من ، وی نه تنها بازی ما را تماشا خواهد کرد بلکه احساس خواهد کرد که چلسی چه باشگاهی است .

سرمربی پرتغالی چلسی افزود :در حال حاضر وی تصور غلطی در مورد این باشگاه دارد. و درخواهد یافت کسانی که این کار را انجام دادند متعلق به چلسی نیستند.

آقای خاص فوتبال گفت : ما احساس شرمساری می کنیم ، ولی شاید نباید شرمسار بود چرا که من هیچ گونه ارتباطی با این افراد نخواهم داشت.



شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : hossein ezt