درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 3633
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
ورزشی




 
پول هاشم را ندادند، قهر کرد
هاشم بیک زاده به دلیل تعویق مطالباتش در تمرین استقلال شرکت نکرد.

از آن جا که این بازیکن منزل جدیدی را خریداری کرده بود و باید پول به صاحب خانه می داد از مسئولین استقلال خواسته بود تا طلب او را پرداخت کنند  و او هم بتواند این پول را به صاحب خانه برساند.اما واریز تنها 20 میلیون به حساب هاشم او را ناراضی کرد تا این ناراحتی را به گوش مسئولان استقلال برساند.بیک زاده تا دیروز هم چنان منتظر پرداخت طلبش بود اما چون دید خبری از پول نشد ،به حالت قهر در تمرین استقلال شرکت نکرد.او به همین دلیل از غایبان تمرین امروز استقلال بوده تا شاید این گونه بتواند طلب خود را دریافت کند.

به گزارش اسپورت تی وی ،با توجه به این که در فوتبال ایران اصولا این قهر و نارضایتی ها مورد تکذیب قرار می گیرد بعید هم نیست باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کند اما هاشم و البته کادر فنی استقلال به خوبی می دانند که چرا تمرینات این تیم یک غایب به نام بیک زاده دارد.



سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:, :: 19:31 ::  نويسنده : hossein ezt

ورزشگاه:آزادی تهران

 تاریخ:5/12/93        ساعت: 18:30

داور:  هویکان کانام کریشان

 کمکها:دنی گوارا پالیتا پاراک کرانا،لوکن کاستوتیج ایران اودایا کانتا

کارت زرد:

 

اسامی تیم پرسپولیس:سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، بابک حاتمی،زضا نورمحمدی، احمد نورالهی، محمد نوری، فرناندو گابریل، هادی نوروزی، امید عالیشاه و مهدی طارمی 

سرمربی:حمید درخشان

اسامی تیم لخویا:کلود آمین،احمد یاسر عبدالرحمن،چیکو فلورس،دامه ترائوره،خالد مفتاح،لوئیز مارتین،نام تائه هی،کریم بودایف،محمد عبدالله،سباستین سوریا،،ولادیمیر ویس
سرمربی: برایان لادروپ

دقایق حساس:

دقیقه 8:سانتر زیبای نوروزی به عالیشاه رسید و او به نوری داد تا نوری از جناح چپ ارسالش با اندکی اختلاف از روی سر طارمی به اوت برود.

دقیقه10:سانتر زیبای بابک حاتمی را گابریل با بی دقتی راهی اوت شد.

دقیقه13:با پاسکاری های پیاپی بازیکنان پرسپولیس توپ به گابریل رسید تا ضربه پای چپ او با اختلافی اندک به خارج برود.

دقیقه 18:عالیشاه با پاسی زیبا گابریل را راهی دروازه کرد اما این هافیک برزیلی دروازه را کج کرد.

 



سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:, :: 19:30 ::  نويسنده : hossein ezt

گناوه- ایرنا- مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین گفت : سطح بازی رونالدو مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید تنها در سال جاری (2014) به سطح مسی ستاره آرژآنتینی تیم بارسلونا رسید وپیش از این مسی همواره سریعتر از وی بوده است.

 

به گزارش ایرنا از شبکه الدوری والکاس قطر، دییگو آرمیدو مارادونا سه شنبه شب در دبی افزود: سطح فوتبال لیونل مسی هیچ زمانی متزلزل نشد و این مهاجم پرفروغ همواره یکنواخت درمیادین فوتبال می درخشد ولی سطح فوتبال کریستیانو رونالدو درسال جاری آن هم بعد از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن جهان درسال 2013 با مسی برابری می کند.

وی گفت: سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ومیشل پلاتینی رییس اتحایه فوتبال اروپا با من مشکل دارند و تبلیغات مسمومی علیه من راه انداخته اند.

مارادونا افزود: من دوست دارم دوباره در یکی باشگاهها مربی شوم اما تبلیغات مغرضانه این دو رییس سد راه من شده است .

وی همانند گذشته از سیاست بلاتر درفیفا انتقاد کرد و گفت وی هدفی جز پول جمع کردن ندارد .در حالی که بیشتر باشگاههای دنیا ازبی پولی می نالند ولی بلاتر در بهترین ومجلل ترین هتل ها و رستورانهای دنیا غذای گران قیمت خاویار سفارش می دهد.

بازیکن جنجالی دهه 80 تیم ملی آرژانتین مدعی شد که عربها هم بهتر از بلاتر هستند آنها مرا برای افتتاحیه جام خلیج فارس دعوت کردند در حالی که بلاتر درجام جهانی 2014 برزیل مانع از ورود من به ورزشگاه شد.



دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : hossein ezt

لیونل مسی: باید کشتار کودکان غزه متوقف شود

اصفهان - ایرنا - «لیونل مسی» ستاره تیم بارسلونا اسپانیا خواستار توقف کشتار مردم و کودکان بی گناه غزه شد.

 

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی النشره لبنان، ستاره فوتبال آرژانتین روز شنبه در صفحه اجتماعی خود در فیسبوک از کودکان مظلوم فلسطین که در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی دچار آسیب شده اند، حمایت کرد.

مسی نوشت: من هم پدر هستم و هم سفیر حسن نیت سازمان یونیسف . وقتی عکس کودکان فلسطینی را که در جنگ غزه از سوی نیروهای اسراییل صدمه دیده و جان خود را از دست داده اند ، مشاهده می کنم، بسیار غمگین می شوم.

ستاره فوتبال آرژانتین ادامه داد: جنگ غزه، هزاران نفر را کشته و بسیاری را زخمی کرده است و کودکان از این جنگ در امان نمانده اند.

مسی ادامه داد: با این حال، کودکان از عواقب وحشتناک این خشونت رنج می برند، لذا باید این جنگ را پایان و نسبت به جنگی که سبب کشته شدن مردم بی گناه می شود، واکنش نشان داد.

پیش از این یکی از روزنامه های فرانسوی از کمک مالی یک میلیون دلاری مسی به صهیونیست ها خبر داده بود که این موضوع واکنش ستاره بارسلونا را در پی داشت و وی اعلام کرد که از این روزنامه به دلیل انتشار این خبر کذب شکایت می کند.



دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : hossein ezt

بارسلونا با درخشش لیونل مسی فاتح دربی کاتالان شد

تهران – ایرنا- لیونل مسی با درخشس خود و به ثمر رساندن 3 گل، موجبات برتری قاطع بارسلونا در دربی منطقه کاتالان را فراهم کرد.

 

به گزارش ایرنا، بارسلونا امشب(یکشنبه) در ورزشگاه مملو از تماشاگر نیوکم میزبان اسپانیول بود و در پایان به برتری 5 بر یک دست یافت تا هفته چهاردهم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا را برتری در دربی منطقه کاتالان به پایان برساند.

هرچند در نیمه نخست سرخیو گارسیا کاپیتان اسپانیول میهمان را پیش انداخت اما در دقیقه 45 لیونل مسی کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم آبی و اناری پوشان به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشتند و با دو گل دیگر از سوی لیونل مسی و همچنین گلزنی جرارد پیکه و پدرو رودریگز به پیروزی 5 بر یک رسیدند.

بارسلونا با این پیروزی 34 امتیازی شد و جایگاه دوم خود را از اتلتیکومادرید پس گرفت. هم اکنون رئال مادرید با 36 امتیاز صدرنشین است.

امشب و در ادامه هفته چهاردهم لالیگا، ویارئال از رئال سوسیداد پذیرایی می کند و گرانادا با والنسیا روبرو خواهد شد.



دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : hossein ezt

لیونل مسی و مانوئل نویر بهترین بازیکن و دروازه بان جام بیستم شدند

تهران - ایرنا - لیونل مسی و مانوئل نویر در پایان جام جهانی 2014 برزیل به عنوان بهترین بازیکن و بهترین دروازه بان این رقابت ها معرفی شدند.

 

به گزارش ایرنا، در پایان دیدار نهایی جام جهانی 2014 که به قهرمانی تیم آلمان انجامید مانوئل نویر سنگربان ژرمن ها به عنوان بهترین دروازه بان جام دستکش طلایی را از آن خود کرد.

همچنین لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جام بیستم شناخته شد.

پوگبا بازیکن تیم آلمان به عنوان بهترین بازیکن جوان و رودریگز به عنوان آقای گل جام بیستم معرفی شدند.

جایزه بازی جوانمردانه هم به تیم کلمبیا رسید.



دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : hossein ezt

تهران – ایسکانیوز: مدیر برنامه‌های ایرینا شایک، نامزد کریس رونالدو به صورت رسمی تایید کرده است که او و رونالدو از یکدیگر جدا شده‌اند.

RONALDO

شایعه جدایی کریس رونالدو ایرینا شایک، مدل و هنرپیشه روسی از مراسم «توپ طلا» سرزبان افتاد؛ همان زمان که ایرنا بر خلاف سال پیش در زوریخ حضور نداشت. البته رونالدو مثل همیشه سعی کرد زیاد وارد جزئیات نشود ولی رسانه‌ها رفته رفته ماجرا را باز کردند.

ابتدا موضوع به تعطیلات ژانویه برگشت؛ جایی که به نظر می‌رسید مادر کریس رونالدو به شدت از رفتار ایرینا شایک ناراضی است. در واقع مادر کریس توقع داشته ایرینا و پسرش در مراسم جشن تولد او حضور داشته باشند ولی ایرینا اصرار دارد که تعطیلات به دبی برود و در نهایت هم مراسم تولد مادر رونالدو بدون حضور آنها برگزار می‌شود.

در حالی که بسیاری از رسانه‌ها از اختلاف مادر و خواهر رونالدو با ایرنا خبر داده و دلیل جدایی این دو نفر را این مورد دانسته‌اند، گائل ماریا، مدیر برنامه های ایرینا شایک این مورد را تکذیب کرده است. او در گفت و گو با نیویرک پست به صورت رسمی جدایی این دو نفر را تایید کرده ولی دلیل آن را اختلافات خانوادگی نمی‌داند: «چیزی که می‌توانیم با قطعیت درباره آن حرف بزنیم این است که ایرینا شایک به رابطه اش با کریستیانو رونالدو پایان داده است ولی شایعاتی که درباره علل این جدایی به گوش می‌رسد صحت ندارد. برخلاف آنچه که گفته می‌شود رابطه ایرینا با خانواده رونالدو بسیار نزدیک بوده است و اختلافاتی که از آنها نام برده می‌شود بی پایه و اساس است. به هر حال دلیل این جدایی قطعا این شایعات نیست».



دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : hossein ezt

مجله کوریه دومانا گزارشی در مورد زندگی خانوادگی کریستیانو رونالدو منتشر کرده که در آن علت جدایی ایرنا شیک از نامزدش کریس رونالدو عنوان شده است

مجله کوریه دومانا گزارشی در مورد زندگی خانوادگی کریستیانو رونالدو منتشر کرده که در آن علت جدایی ایرنا شیک از نامزدش کریس رونالدو عنوان شده است.

دعوای خانوادگی،عامل جدایی کریستیانو رونالدو از نامزدش

براساس آنچه این نشریه عنوان کرده دعواهای سال گذشته مادر و خواهر بازیکن سال جهان با نامزدش عامل ترک وی توسط همسرش بوده است. به خصوص که مادرش در برخی محافل حتی به صورت مشخص عنوان کرده «ایرنا» همسر خوبی برای پسرش در آینده نخواهد بود.

بازیکن 29 ساله نیز تحت تاثیر حرف‌های مادر از نامزد خود حمایت نکرده و به جانبداری از خانواده‌اش پرداخته است. به همین دلیل این زوج فعلا از هم جدا زندگی می‌کنند.

به همین دلیل بود که هفته گذشته در مراسم بالون دور یا انتخابات بهترین‌های جهان در سال 2014 فیفا، بازیکن رئال تنها حضور یافت. البته از طرف خانواده ایرنا در آن موقع عنوان شد که به علت مشغله کاری نتوانسته در مراسم زوریخ حضور یابد.

مشرق

مطالب مرتبط:

عکسهای سفر کریستیانو رونالدو و نامزدش به ترکیه

چهره بدون آرایش ایرنا شایک نامزد رونالدو +عکس

دلیل فریاد عجیب رونالدو پس از دریافت توپ طلا+ فیلم و عکس

جزئيات مراسم توپ طلاي 2014 + تصاوير

کفش طلای نایکی برای رونالدو+عکس

نامزد کریستیانو رونالدو در کنار یک پسر ایرانی (۳ تصویر)

کامنت های ایرانی ها روی صفحه همسر کریس رونالدو+عکس

همسر کریستیانو رونالدو در کنار غول روسی + عکس

همسر کریستیانو رونالدو در یک فیلم پر خرج

مادر و همسر رونالدو+ عکس

جذابترین عکسها از ایرینا همسر کریستیانو رونالدو

خوش شانسی همسر کریس رونالدو سوژه رسانه ها شد +تصاویر

کریستیانو رونالدو در کنار همسر و مادرش +عکس

عکس هایی از کریستینا رونالدو و نامزد جدیدش!

ایستگاه سلامت نیک صالحی

        
    بهترین سیستم وبلاگدهی لحظاتتون رابا ما ثبت کید......
        
    چگونه در یک ماه هشت کیلو لاغر شویم ؟؟
        
    اموزش زبان مثل بلبل حرف بزنید تضمینی
        
    چسب لاغری گیاهی چسب لاغری شکم !!!
        
    با این روش ،در یک ماه رکورد لاغری را بشکنید !!
        
    روش تقویت حافظه وقدرت ذهن عجیب و باورنکردنی !!
        
    آموزش کامل مکالمه زبان انگلیسی مثل زبان مادری
        
    وبلاگ رایگان با امکانات ویژه برای شما
        
    تورهای لحظه آخری و ارزان !!

    
سرگرمی
جدیدترین خبرهای امروز

    شایعترین شکایت خانمها در دوران قاعدگی
    تاثیر معجزه آسای کرم سفت کننده سینه
    چگونه لبخندی زیبا داشته باشیم؟!!
    عکس اینستاگرامی از گلکسی اس 6
    صحنه ای که کمتر دیده اید
    کارتون: ریزگرد سیاسی!
    نجات معجزه‌ آسای پیرزن از زیر آوار +عکس
    عکس/آغوش سردار سلیمانی به جای آغوش پدر
    درمان بیماری تنفسی در غار نمک (عکس)
    تعمیر خودرو با سیب زمینی/عکس
    عکس/ آقای رییس جمهور در کابین بمب افکن
    حاج قاسم، نصرالله و شهید مغنیه/ عکس
    عکس/ عجیب‌ترین وانت موجود در ایران
    عکس /روحانی معروف بدون عبا و عمامه
    تصویری از 3 عروس انگلیسی داعش!
    فوتبالیستی که هیچ کنسرتی را از دست نمی دهد +عکس
    عکس/تفریح خانم مجری و دوستانش!
    مایلی کهن در لباس فارغ التحصیلی +عکس
    پلاکارد عجیب داعش برای زائر کربلا /عکس
    سلفی نیمار با راننده فرمول 1 +عکس
    آماده سازی مقدمات مراسم اسکار +تصاویر
    دکوراسیون های رویایی اتاق کودک + عکس
    در ایران از هر دو نفر 1 نفر به این بیماری دچار است
    جهیزیه عروس خانوم های خاص + تصاویر

    چگونه کودکانی شیک پوش داشته باشیم ! + تصاویر
    بزرگ کردن ، کوچک کردن و پروتز سینه در آقایان و خانمها!!
    شهر عمودی!/ عکس
    عکس زیبای ثبت شده از علیرضا قربانی
    عکس/ مرز میان هوای صاف و بارانی
    جمله جالبی که هانیه بیاتی منتشر کرد/عکس
    متفاوت ترین کیف سامسونت دنیا +عکس
    مدل موی جدید کیم‌ جونگ اون +عکس
    آخرین سلفی مرحوم صادق طباطبایی +عکس
    مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه 1393/12/3
    آزاده زارعی با پوشش متفاوت
    تصویر جالب و دیدنی از دختر محسن یگانه
    عکسی از کودکی بازیگر زن
    دلتنگی زیبا بروفه برای دوران کودکی/عکس
    بهترین راه جوانسازی دور چشم چیست؟
    واکسیناسیون کودکان روستایی توسط فیلمساز ایرانی +تصاویر
    امین حیایی و پوریا پور سرخ و دیگر بازیگران در مراسم رئال مادرید +تصاویر
    عکس یادگاری فرهاد مجیدی با علی دایی
    نرگس محمدی و رضا رویگری در حرم امام رضا(ع)+ تصاویر
    بهترین ماشین‌های جهان دراختیار پلیس دبی/ عکس
    هاشمی در بهترین نقطه کره زمین +عکس
    آدم برفی خوشحال زوج بازیگر/ عکس
    نوشته امیر عابدزاده در اینستگرام
    ایده های جالب برای جشن تولد کودک شما + عکس

تازه های نیک صالحی در یک نگاه
ژله آبرنگی، یک دسر فانتزی آسان و بسیار شیک!+عکس

طرزتهیه ژله آبرنگی بسیار شیک و جالب!+عکس
طرزتهیه خاگینه گل سرخ لذیذ و زیبا+عکس

طرزتهیه خاگینه گل سرخ لذیذ و زیبا+عکس

    یک غذای جدید و لذیذ با كرفس!+عکس
    طرز تهیه سوفله شکلات خوشمزه و مجلسی!+عکس

    
سلفی پورعلی گنجی با امید عالیشاه با یک تعبیر جالب! + عکس

سلفی پورعلی گنجی با امید عالیشاه با یک تعبیر جالب
کوچ سونامی ۱۸ ساله تکواندو + عکس

کوچ سونامی ۱۸ ساله تکواندو

    حجاب دختران ایرانی در مسابقات جهانی اسکی + تصاویر
    سلفی بچه مسجدی ها با یک پرسپولیسی اصیل + تصاویر

    
جدیدترین عکسهای متفاوت مهراوه شریفی نیا + تصاویر

جدیدترین عکسهای متفاوت مهراوه شریفی نیا + تصاویر
درباره «خانه دختر» و داستان ملتهب اش+تصاویر

درباره «خانه دختر» و داستان ملتهب اش+تصاویر

    تیپ جدید الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون+عکس
    حرکت منشوری حنیف عمران زاده+عکس

نکاتی برای خوشمزه تر شدن خورش قیمه

.نکاتی برای خوشمزه تر شدن خورش قیمهjpg
چگونه تلخی پوست پرتقال را بگیریم؟

چگونه تلخی پوست پرتقال را بگیریم؟.jpg

    مراحل اصولی تمیز کردن شیشه پنجره ها
    هرگز خمیر شیرینی را قبل از پخت نچشید

    
چگونه چشم ها را در صورت برجسته کنیم ؟

چگونه چشم ها را در صورت برجسته کنیم ؟
ضد آفتاب هاي طبيعی را برای محافظت از پوست خود بشناسید

ضد آفتاب هاي طبيعی را برای محافظت از پوست خود بشناسید

    پاسخ به همه ی سوالات زیبایی خانم ها
    ماسک خانگی سیب، مخصوص پوست های چرب و خشک

    
جنجال تازه اینترنتی با انتشار پرتره های بدون روتوش بیانسه در تبلیغ لوازم آرایشی!+تصاویر

جنجال تازه اینترنتی با انتشار پرتره های بدون روتوش بیانسه در تبلیغ لوازم آرایشی!+تصاویر
نبض نوروز در دست کدام مجری است؟!+تصاویر

نبض نوروز در دست کدام مجری است؟!+عکس

    ستاره های محبوب و زیبا بدون آرایش چه شکلی هستند؟!+تصاویر
    هانیه توسلی در 14سال پیش!+عکس

ایرادگیری‌های همسرم، مرا به فکر ازدواج مجدد انداخته

ایرادگیری‌های همسرم، مرا به فکر ازدواج مجدد انداخته.jpg
جشن طلاق یا ژست روشنفکری؟!

جشن طلاق یا ژست روشنفکری؟! .jpg

    آیا او زن زندگی شماست؟
    عشق آن سال‌ها و سردی این روزها!

    
افسردگی، سلامت جنسی را به خطر می‌اندازد

افسردگی، سلامت جنسی را به خطر می‌اندازد.jpg
چرا دچار‌ اختلال جنسی می‌شویم

چرا دچار‌ اختلال جنسی می‌شویم.jpg

    آشنایی با عواملی که باروری مردان را تهدید می‌کند
    ۱۰ پرهیز رفتاری برای داشتن رابطه جنسی لذتبخش

    
تزیین تخم مرغ هفت سین به شکل گوسفند ویژه نوروز94+عکس

تزیین تخم مرغ هفت سین به شکل گوسفند ویژه نوروز94+عکس
طالع بینی نیم کره های مغز!

طالع بینی نیم کره های مغز!

    روش‌هایی سالم برای گذر از یک شکست عاطفی
    بهترین دوستان حتما این 17 ویژگی را دارند!

چگونه متناسب با شکل بینی آرایش کنیم؟!+عکس

متناسب با شکل بینی خود آرایش کنید!+عکس
روش صحیح و آسان فر کردن مژه!+عکس

روش صحیح فر کردن مژه

    جادوی خیار برای سلامت پوست صورت!
    راه آسان و سریع برای تغییر سبک آرایش و چهره!

    
نقش پدران در تربیت مردان آینده

نقش پدران در تربیت مردان آینده
4 سرطان‌‌ ‌شایع در بین مردان

4 سرطان‌‌ ‌شایع در بین مردان

    استفاده از آلومینیوم مردان را نابارور می کند!
    سنجش وفاداری مردان از روی دست

    
شما چگونه کودکتان را می خوابانید؟

شما چگونه کودکتان را می خوابانید؟
پرستار کودک را در این شرایط اخراج کنید!

پرستار کودک را در این شرایط اخراج کنید!

    آیا می دانید برای انتخاب شیرخشک باید به چه نکاتی توجه کنید؟
    چرا کودک نوپا سرش را به عمد به جایی می کوبد؟

عکس های جدید سحر قریشی در مکان های مختلف

عکس های جدید سحر قریشی در مکان های مختلف
سری تک عکس های جدید بازیگران مشهور زن (28)

سری تک عکس های جدید بازیگران مشهور زن

    تینا آخوند تبار:حالم خوب است!!+عکس
    درگذشت یکی از هنرمندان سینما و تلویزیون+عکس

    
زندگی با صداهای اضافه

زندگی با صداهای اضافه.jpg
خطرات اعتیاد به سلفی!

خطرات اعتیاد به سلفی! .jpg

    تشخیص بموقع در درمان اختلالات گفتاری موثر است
    سواد عاطفی داشته باشید!

    
عکس های زمستانی و جدید لیندا کیانی

عکس های زمستانی و جدید لیندا کیانی
عکس های مونا فرجاد در مراسم افتتاحیه فیلم اسب سفید پادشاه

عکس های مونا فرجاد در مراسم افتتاحیه فیلم اسب سفید پادشاه

    رامبد جوان:من خوشحالم که این اثر بعد از 18 سال هنوز تماشاچی دارد.
    مجری های احتمالی نوروز 94

عکس های بازیگران در کنسرت اسفند ماه امید حاجیلی

عکس های بازیگران در کنسرت اسفند ماه امید حاجیلی.jpg
عکس های جدید مریم خدارحمی در پشت صحنه فیلم چمدانهای خالی

عکس های جدید مریم خدارحمی در پشت صحنه فیلم چمدانهای خالی.jpg

    عکس های بازیگران در اکران خصوصی فیلم «تمشک»
    عکس های الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی در اکران فیلم «اسب سفید پادشاه»

    
حکایت آموزنده:خورشید سربازان اشک نهم

حکایت آموزنده:خورشید سربازان اشک نهم
داستان جالب :استرس

داستان جالب :استرس

    داستان جالب:اوا براون
    حکایت جالب:درویش تهی دست

    
چرا کف پا درد می گیرد؟

چرا کف پا درد می گیرد؟
بهترين روش درمان چروک دور چشم از نظر متخصص پوست چيست؟

بهترين روش درمان چروک دور چشم از نظر متخصص پوست چيست؟

    عواملی که خواب و بیداری طبیعی بدن را بر هم می‌زنند
    درد قفسه سینه از چه خبر می دهد؟

نوشیدن آب در این زمان عامل ایجاد کبد چرب

نوشیدن آب در این زمان عامل ایجاد کبد چرب
لاغر‌ها هم چربی خون می‌گیرند؟

لاغر‌ها هم چربی خون می‌گیرند؟

    در 15 دقیقه ابولا تشخیص داده می شود!
    قلبتان را به راحتی تقویت کنید

    
مجری اسکار 2015 برهنه شد!!! +تصاویر

مجری اسکار 2015 برهنه شد!!! +تصاویر
امین حیایی و پوریا پور سرخ در تاسیس مدرسه فوتبال رئال مادرید در ایران+تصاویر

امین حیایی و پوریا پور سرخ در تاسیس مدرسه فوتبال رئال مادرید در ایران+تصاویر

    صمیمیت علی دایی با بازیگر مشهور+عکس
    تصویری قدیمی از خانواده «کیم کارداشیان»+عکس

    
هنرمندان از «بنیامین» و «نسیم» می گویند+تصاویر

هنرمندان از «بنیامین» و «نسیم» می گویند+تصاویر
مونا فرجاد در مراسم افتتاحیه فیلم اسب سفید پادشاه+تصاویر

مونا فرجاد در مراسم افتتاحیه فیلم اسب سفید پادشاه+تصاویر

    گلاره عباسی در چالش عکس با ماسک +عکس
    زنی که تنها چند ساعت همسر هیتلر بود! + تصاویر

قرآن کدام صحابه را اهل بهشت می داند؟!

قرآن کدام صحابه را اهل بهشت می داند؟!
آثار اخروي نماز

آثار اخروي نماز

    اگر زندگیتان گره کور دارد بخوانید!
    چرا به عهد خویش وفادار نیستید و گناه می‌کنید؟

    
بخورنخورهای 40 تا 60 سالگی

بخورنخورهای 40 تا 60 سالگی
درمان کم‏ خونی با طب سنتی و خوراکی های مفید

درمان کم‏ خونی با طب سنتی و خوراکی های مفید

    با این خوراکی ها جوان شوید!
    خوراکی‌هایی که بعد از ورزش سم هستند

    
عکس های دیدنی بازیگران در کنسرت اسفند ماه امید حاجیلی+تصاویر

عکس های دیدنی بازیگران در کنسرت اسفند ماه امید حاجیلی+تصاویر
عکسهای جدید مرجانه گلچین به مناسبت سالروز تولدش+تصاویر

عکسهای جدید مرجانه گلچین به مناسبت سالروز تولدش+تصاویر

    دو عکس سلفی جنیفر لوپز در اسکار 2015+تصاویر
    بگو بخند رضا عطاران و این بازیگر+ عکس

جایگزین وام ازدواج مشخص شد!

جایگزین وام ازدواج مشخص شد
شرط پرداخت یارانه نقدی به زوج‌ های جوان

شرط پرداخت یارانه نقدی به زوج‌ های جوان

    پشت پرده فساد 6500 میلیارد تومانی
    تصمیم مجلس برای وام ازدواج واشتغال

    
حامله شدن دختر 13 ساله توسط مجری کهنه کار تلویزیون + تصاویر

حامله شدن دختر 13 ساله توسط مجری کهنه کار تلویزیون
فیلم‌های شیطان‌پرستی بلای جان پدر بی‌گناه شد/ همسر داغدار شاهد قتل شوهرش بود

فیلم‌های شیطان‌پرستی بلای جان پدر بی‌گناه شد

    عاملان قتل خواهران دوقلو دستگیر شدند
    اعتراف باند «شيشه اي هاي سابقه دار» به زورگيري از مسافران

    
4 بازیگر زن غیرمسلمان با حجاب روسری + تصاویر

4 بازیگر زن غیرمسلمان با حجاب روسری + تصاویر
جنجال یک بیلبورد در خیابان های تهران +عکس

جنجال یک بیلبورد در خیابان های تهران +عکس

    كمای معلم زن به خاطر نيت شوم یک نوجوان + عکس
    پسری با بدن شعله ور از طبقه نهم ساختمان به پایین پرید+ تصاویر

چرا نمی توانم پس انداز کنم؟

چرا نمی توانم پس انداز کنم؟ .jpg
4 روش آسان برای افزایش سلامت درون !

4 روش آسان برای افزایش سلامت درون ! .jpg

    دست و پا زدن در مرداب ​افسردگی
    تکنیک های ساده برای عبور از روزهای سخت

    
داستان جالب زندگی مسن ترین خواهران دوقلوی همسان +عکس

داستان جالب زندگی مسن ترین خواهران دوقلوی همسان
عادات خواب سلبریتی های مشهور+عکس

عادات خواب سلبریتی های مشهور

    بازی جرارد پیکه و پسرش میلان + عکس دو فرزندش
    اعترافات بسیار جالب ویکتوریا بکهام درباره شلخته بودنش +عکس

    
برگزاری جشنواره «رقص زنان» در تهران؟!

برگزاری جشنواره «رقص زنان» در تهران؟!
NBC : قدرتمندترین زن ایران کیست؟

NBC : قدرتمندترین زن ایران کیست؟

    صحنه‌ عاشقانه ‌اي که رييس‌حوزه‌ هنري را عاشق ازدواج کرد!+عکس
    تصاویرخودکشی یک زن در مکه در کنار خانه خدا !

عکس های دیدنی
جدیدترین خبرهای امروز

    چرا منزل شما زیباترین منزل دنیا نباشد؟
    بچه های فشن تهرانی اینطوری لباس می پوشن !!
    زیباترین بینی های پسرانه و دخترانه + گالری تصاویر
    هاشمی در بهترین نقطه کره زمین +عکس
    آدم برفی خوشحال زوج بازیگر/ عکس
    نوشته امیر عابدزاده در اینستگرام
    رانندگی نوه امام در اتوبان قم +عکس
    غذایی‌که هر قاشقش 120‌ میلیون تومان‌ است
    روزی که همه نینجا می شوند! +تصویر
    ایا واقعا طب سوزنی میتواند به شما پوستی صاف و شفاف بدهد ؟
    خاطره‌ بازی رامبد جوان با "خانه سبز"+عکس
    احسان خواجه امیری و رانندگی همسرش/عکس
    قابی از جنس طلا برای آیفون ۶ رونالدو /عکس
    تبریک سال نوی چینی توسط رئالی ها/عکس
    حال و روز پدر 13 ساله ایرانی + عکس
    3 ستاره استقلال در کنار هم/عکس
    مهمترین عناوین روزنامه های شنبه 1393/12/2
    تصاویر زیبا و متفاوت از سحر جعفری جوزانی
    سلفی الناز شاکر دوست و کاریکاتور بامزه اش+تصویر
    خودکشی دختر و پسر عاشق در افغانستان
    منتقد و صاحب نظر سینمای ایران به علت سرطان درگذشت +عکس
    تصویری از امام(ره) درجایی که قبلاً مجسمه صدام نصب بود+عکس
    تنها دندانپزشک مشهور جهان فوتبال کیست؟ + تصاویر
    هدیه «دیودونه» به احمدی ‌نژاد + تصاویر
    عذرخواهي رسمى رضا صادقي از ايرانيان مقيم خارج از كشور
    حکم اعدام محیط بان دنا نقض شد + عکس
    جوان ترین پدر ایران در تهیه غذا و درمان فرزندش درماند +عکس
    تصاویر : مدرک ديپلم ابوبکر البغدادي
    مردی که بنیامین بهادری به عنوان تنها وکیل خودش معرفی کرد+3عکس
    هيجان رامبد جوان در کنار کودکان دبستاني + تصوير
    با لبخندی زیبا در ملاقاتهای عاشقانه بدرخشید!!

    تغییرات دخترانه در دوران بلوغ و عادت ماهیانه!!
    تورهای آنتالیا ، دبی ، کیش و مالزی با قیمت های استثنایی!!
    آشپزخانه های رویایی و فضایی + تصاویر !!
    کمر دختر ورزشکار از نیمه خم شد +عکس
    سحر قریشی در سرزمينِ ناشناخته + تصویر
    سلفي مهدي پاکدل و علي صالحي پس از يک شناي دلچسب +عکس
    گروگان های مصری داعش در قطر سربریده شدند! +عکس
    قدیمی ترین همبرگر دنیا + تصاویر
    همه به دنبال نام فوتبالیست مشهور،هافبک اسبق تیم ملی+ عکس
    سلفی مازیار فلاحی با عموپورنگ در هواپیما +عکس
    وقوع یک حمله دیگر علیه مسلمانان در آمریکا + عکس
    عکس/ پلاک جالب ماشین ایرانی‌ها در کانادا
    «امیرعلی» کودکی که ناگهان مشهور شد +عکس
    مصاحبه کامران نجف زاده با دکتر ظریف در سوییس + عکس
    درآمد ميلياردي داعش از قاچاق اشياي تاريخي! + تصوير
    بنیامین بهادری وصیت نامه اش را نوشت و وکیلش رامعرفی کرد!+عکس
    حرکت زشت هواداران چلسی در مترو دردسرساز شد! +عکس و فیلم
    گفتگوی‏‎ خواندنی‎ با مهندس ‎ایرانی ‌ناسا +عکس
    ژست جالب پسر و دختر فرهاد مجیدی داخل اتومبیل + عکس
    بازی‌ های کودکانه کابوس شب‌ های دختر زیبارو شد+ تصاویر
    جالب ترین لیست خرید +عکس
    تصاویر: کنسرت بنیامین در جشنواره موسیقی فجر
    سفر هنرپیشه فرانسوی به تهران و دیدارش با احمدی نژاد +عکس
    عکس : علی دایی درکنار ستاره‌ های جهان در روسیه
    "من و ماسک و مجلس" همین الان یهویی! ( عکس )
    ماجرای درخواست قاری مشهور قرآن از «فرح»! +عکس
    سلفی الناز شاکر دوست از نمای نزدیک + تصویر
    خواب زیبای مهرسام پسر روناک یونسی در آغوش پدرش + عکس
    تبریک زیبای نیکی کریمی به عشق های زندگی اش +عکس
    تصادف هواپیما با تانکر بنزین در مهر آباد + تصاویر
    بزرگ کردن سینه ها با سوزن و نخ گیاهی!!

پربیننده ترین خبرها
آخرین خبرها

    ورزش هایی برای خوش فرم کردن سینه
    زیباترین ابروهای زنانه که کاشته شده اند + تصاویر
    راز خوش اندامی خانمها + تصاویر
    وجه اشتراک همه ی خانه های رویایی + تصاویر
    پکیج های مسافرتی وسوسه انگیز + فوری الان
    اعتماد به نفس بیشتر با لبخند زیبا در ملاقات های عاشقانه
    واکنش مهراوه شریفی‌نیا به حرفهایی خوب و بد درمورد پدرش! +تصویر
    سلفی با علی پروین +عکس
    عمو پورنگ در کنسرت مازیار فلاحی +عکس
    نیکبخت واحدی و درخواست از خدا +عکس
    مهراب قاسمخانی تولد همسرش را تبریک گفت +عکس
    تیپ جالب علی صادقی در برف +عکس
    علی کریمی در کوهستان‌های برفی +عکس
    تصاویری از مراسم سن بلوغ در سئول
    خیابان امام‎ خمینی (ره) در نجف +عکس
    مراسم ختم مادر احمدی‌ نژاد در قم +عکس
    گزارشگر داعشی‌ (عکس)
    خانواده ای پس از 200 سال صاحب فرزند دختر شد + عکس
    خاطره شیرین افسانه بایگان از گریه پسر 32 ساله‌اش
    پرسپولیسی‌ها در مراسم عروسی +عکس
    حرکت منشوری عمران زاده +عکس
    اولین عکس ها از فرش قرمز اسکار 2015
    حمله داعش به منزل سفیر ایران +عکس
    مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه 93/12/04
    7 روز 7 میلیون جایزه تنها با چند کلیک !!!
    عصبانیت مسی به سبک رونالدو +عکس
    تصویری متفاوت از سردار قاسم سلیمانی
    رضا عطاران برای ایران به میدان رفت + عکس
    عکس/ محمدرضا گلزار در کنار علی دایی
    احسان کرمی و همسرش در رستوران برج میلاد +عکس
    عکس/طراحی خودرویی با الهام از ماهی‌
    عکس مشهوری که صادق طباطبایی گرفت
    این رایحه ، جنس مخالفتان را به سمت شما جذب می کند
    زیباترین بینی های دخترانه بعد از عمل زیبایی+ عکس
    بزرگ و کوچک کردن سایز سینه و ...!

    آقایان اینگونه جنتلمن و زیبا شوید + تصاویر
    فیلم واقعی جراحی زیبایی ایرانی بینی!
    سیسمونی های فوق العاده شیک و دیدنی + تصاویر
    ورزش هایی برای تقویت رابطه جنسی
    جهیزیه های رویایی برای عروس خانمهای جوان + تصاویر
    بهترین روشهای مهاجرت به استرالیا+ تصاویر
    بهترین روش جذب حداکثری مخاطب خاصتان !!
    دختری که دردهایش تمام نمی شود +عکس
    احضار فردوسی ‌پور به دادگاه
    تندخویی شوهر، انگیزه‌ای برای جنایت
    بارش برف شدید در زنجان +تصاویر
    سیلی محکم معلم، پایان صحبت دانش‌ آموز!
    مردی که یک شبه به شهرت زیادی رسید + عکس
    ماجرای فرار پسر 13 ساله از دست گروگانگیر
    بازگشت هواپیما به مبدأ پس از یک ربع پرواز
    این سارق را شناسایی کنید +عکس
    بهروز رهبری فرد پدر شد +عکس فرزندش
    شهاب حسینی تکذیب کرد
    ازدحام مقابل بیمارستان صحرایی +عکس
    شرط پرداخت یارانه نقدی به زوج‌ های جوان
    برگزاری آیین «چهارشنبه سوری» ممنوع شد
    مراقب این سم در آجیل باشید
    قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز 03/12/93
    سگ‌های کاخ سفید +عکس
    نشانه‌ های ابتلا به ویروس ابولا چیست؟
    عروس هندی وسط جشن داماد را عوض کرد!
    گزینه های جدید برای دستمزد 94
    قیمت طلا، سکه و ارز در بازار شنبه 1393/12/2
    اینجا آرایش کردن ضروری است
    موج گسترده شیوع «ابولا» در تبریز؟
    خداحافظ! «یارانه نقدی 45 هزار تومانی»
    وقتی بازیگر زن برای صدا و سیما چرتکه انداخت/عکس
    درمان فوری بیماری های مقعدی ، بدون خجالت و ترس
    اتاق خواب های رویایی برای کودکان و نوزادان + تصاویر
    خاطرات بسیار شیرین با همسرتان بسازید!!

وبگردی

        
    چگونه در 45 روز بدون جراحی بینی خود را کوچک کنیم
            
    خانه های رویایی و دکوراسیون 2015
        
    سریعترین روش از بین بردن چربی های اضافه شکم و پهلو !
            
    بچه های شیک پوش و باکلاس در تهران + تصاویر
        
    راز جوان شدن در 40 روز برای خانم ها و آقایان
            
    گالری تصاویر بوتاکس و پروتز سینه !
        
    پنج راه ساده برای مقابله با دردهای قاعدگی !!
            
    فوری فوری : طراحی سایت به صورت نصف قیمت ، فرصت محدود
        
    تورهای لحظه آخری ارزان!!
            
    لوسترهای رویایی زیر آبی و درختی!!
        
    کودک زیر 5 سال شما به راحتی میتواند بخواند
            
    شیک ترین لباس های خواب و مجلسی زنانه !!
        
    آموزش زبان انگلیسی در کمتر از یکماه تضمینی!!
            
    بدون کوچکترین عوارض لاغر شوید!
        
    رهایی از دست بیماری های نشیمنگاهی!!
            
    آموزش کامل مکالمه زبان انگلیسی مثل زبان مادری
        
    زیبا ترین بینی های دخترانه وپسرانه + تصاویر
            
    تورهای لحظه آخری و ارزان !!
        
    با این چسب به سادگی سیگار را ترک کنید !!
            
    چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم!؟
        
    تغییر سایز دلخواه اندام های زنانه و مردانه !!
            
    نیازی به رژیم نیست ، بخورید تا لاغر شوید!
        
    بيش از چند كيلو به طرز باور نكردني لاغر شويد
            
    نی نی های شیک پوش و فشن تهرانی + تصاویر
        
    خدمات فوق العاده پوست و زیبایی، با نصف قیمت !!
            
    باور نکردنی ! همه چیز تا 90 % زیر قیمت

بخش اخبار و حوادث

    برگزاری جشنواره «رقص زنان» در تهران؟!

    برگزاری جشنواره «رقص زنان» در تهران؟!
    NBC : قدرتمندترین زن ایران کیست؟

    NBC : قدرتمندترین زن ایران کیست؟
    صحنه‌ عاشقانه ‌اي که رييس‌حوزه‌ هنري را عاشق ازدواج کرد!+عکس

    صحنه‌ عاشقانه ‌اي که رييس‌حوزه‌ هنري را عاشق ازدواج کرد
    تصاویرخودکشی یک زن در مکه در کنار خانه خدا !

    تصاویرخودکشی یک زن در مکه در کنار خانه خدا !
    دختر 2 ساله قربانی گدایی و اعتیاد +تصاویر

    دختر 2 ساله قربانی گدایی و اعتیاد
    به کارمندان «من‎وتو» گفتم که شوهر دارم، ولی...! + عکس

    به کارمندان «من‎وتو» گفتم که شوهر دارم، ولی...! + عکس
    لباسی‎ کاملا متفاوت‎ در اختتامیه ‎جشنواره + عکس

    لباسی‎ کاملا متفاوت‎ در اختتامیه ‎جشنواره
    تصاویر واقعی دستگیری عوامل جنایت هولناک گلپایگان+اعترافات تکان دهنده قاتلان+فیلم

    تصاویر واقعی دستگیری عوامل جنایت هولناک گلپایگان+اعترافات تکان دهنده قاتلان
    پدر شوهر مهناز افشار در مراسم تشییع مادر احمدی ‌نژاد+ عکس

    پدر شوهر مهناز افشار در مراسم تشییع مادر احمدی ‌نژاد
    نجات معجزه‌آسای مرد پس از سقوط در خط مترو + فیلم

    نجات معجزه‌آسای مرد پس از سقوط در خط مترو
    نوزاد 5 ماهه از شدت گرسنگی جان باخت/ بهانه مادر 19 ساله+عکس

    نوزاد 5 ماهه از شدت گرسنگی جان باخت/ بهانه مادر 19 ساله
    آخرین حرف ‌های پدر سنگدلی که گلوی پسرش را برید + عکس

    آخرین حرف ‌های پدر سنگدلی که گلوی پسرش را برید
    یک هنرمند دیگر به خاطر بیماری سرطان درگذشت+عکس

    یک هنرمند دیگر به خاطر بیماری سرطان درگذشت
    جذابترین و زیباترین دختر در جشنواره فیلم فجر + تصاویر

    جذابترین و زیباترین دختر در جشنواره فیلم فجر
    افشای جزییات یک تجاوز جنسی در برنامه زنده تلویزیونی+ عکس

    افشای جزییات یک تجاوز جنسی در برنامه زنده تلویزیونی
    کیک تولد جالب میترا حجار+عکس

    کیک تولد جالب میترا حجار+عکس
    نوازنده معروف قبل انقلاب در مسافرخانه درگذشت! +تصویر

    نوازنده معروف قبل انقلاب در مسافرخانه درگذشت!
    پیام الهام چرخنده به بانوان در جشنواره فیلم فجر + عکس

    پیام الهام چرخنده به بانوان در جشنواره فیلم فجر
    جلوه‎ های ویژه درفیلم سوزاندن خلبان ‎اردنی + فیلم آتش زدن خلبان

    جلوه‎ های ویژه درفیلم سوزاندن خلبان ‎اردنی + فیلم آتش زدن خلبان
    جوان‌ ترین پدر ایرانی به روایت تصویر

    جوان‌ ترین پدر ایرانی به روایت تصویر
    خاص ‌ترین مسافرکش خط تهران - قم +عکس

    خاص ‌ترین مسافرکش خط تهران - قم +عکس
    داعش يک پيرمرد را به جرم لواط از بلندی به پايين انداخت+تصاویر

    داعش يک پيرمرد را به جرم لواط از بلندی به پايين انداخت
    قتل منشی جوان در تهران به‌ دلیل مقاومت در برابر تجاوز

    قتل منشی جوان در تهران به‌ دلیل مقاومت در برابر تجاوز
    دو پسر10ساله، نوزادي را از وسط نصف کردند + تصاوير

    دو پسر10ساله، نوزادي را از وسط نصف کردند
    حضور دختر24ساله با لباس عروس در ایستگاه برای درمان سرطان برادرش + تصاویر

    حضور دختر24ساله با لباس عروس در ایستگاه برای درمان سرطان برادرش
    عصبانیت بازیگر زن از شایعات اخیردر مورد شوهرش+ عکس

    عصبانیت بازیگر زن از شایعات اخیردر مورد شوهرش
    خواننده پاپ در بستر بیماری سرطان + عکس (دعایش کنید)

    خواننده پاپ در بستر بیماری سرطان
    پسر 14 ساله ایرانی که پس از باخت تیمش به کما رفت +عکس

    پسر 14 ساله ایرانی که پس از باخت تیمش به کما رفت +عکس
    این دختر زیبا قربانی نتیجه بازی ایران وعراق شد + عکس 18+

    این دختر زیبا قربانی نتیجه بازی ایران وعراق شد
    برهنه شدن استاد در کلاس درس مقابل دانشجویان! + عکس

    برهنه شدن استاد در کلاس درس مقابل دانشجویان
    خبر فوری مجری صداوسیما ازدرگیری شدید در بورس تهران+عکس

    خبر فوری مجری صداوسیما ازدرگیری شدید در بورس تهران
    توزیع یک فیلم غیراخلاقی در شبکه نمایش خانگی! + عکس

    توزیع یک فیلم غیراخلاقی در شبکه نمایش خانگی
    یک خواستگاری دیگر در استرالیا + تصاویر

    یک خواستگاری دیگر در استرالیا
    مرگ ملکه زیبایی به خاطر عمل زیبایی! + عکس

    مرگ ملکه زیبایی به خاطر عمل زیبایی
    آخرین خواسته عجیب زوج جوان پیش از اعدام+ عکس

    آخرین خواسته زوج جوان پیش از اعدام

پر بیننده ها

    اعدام وحشیانه داعش + عکس
    عکس زیبا و دیدنی از محمدرضا گلزار در کنار خواهرزاده هایش
    کودک 8 ساله فرانسوی بازجویی شد!
    کنفدراسیون فوتبال اسیا مهرداد پولادی را محروم کرد
    جدیدترین قیمت سکه طلا و ارز در بازار امروز پنجشنبه1393/11/9
    رنوی استادشهریار به خانه بازگشت + عکس
    عکس:تیپ متفاوت خاتمی
    در اين رستوران همه زنداني هستند +عکس
    ماشین پسر سید حسن خمینی + عکس
    وحشت اور ترین تبلیغ ضد سیگاری+تصاویر متحرک
    بزرگترین کباب ‌پز دنیا +عکس
    دقت اصابت موشک حزب الله +عکس
    مرگ مادر و فرزندان براثر انتشار گاز آبگرمکن
    خلبان اردنی گروگان داعش آزاد شد + عکس
    بازداشت کارگردان سرشناس در اصفهان؟
    سلفي شاهين جمشيدي با رضا داوود نژاد
    میزان افزایش حقوق سربازان
    اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره شایعات اخیر
    زندگی دو کودک بی ‌گناه در میان مدفوع و آشغال + تضاویر
    پنج فوتبالیست اروپایی به داعش پیوستند+ تصاویر

بخش اخبار و حوادث

    4 بازیگر زن غیرمسلمان با حجاب روسری + تصاویر

    4 بازیگر زن غیرمسلمان با حجاب روسری + تصاویر
    جنجال یک بیلبورد در خیابان های تهران +عکس

    جنجال یک بیلبورد در خیابان های تهران +عکس
    كمای معلم زن به خاطر نيت شوم یک نوجوان + عکس

    كمای معلم زن به خاطر نيت شوم یک نوجوان
    پسری با بدن شعله ور از طبقه نهم ساختمان به پایین پرید+ تصاویر

    پسری با بدن شعله ور از طبقه نهم ساختمان به پایین پرید
    مادر سنگدل سه فرزند خردسالش را زنده زنده آتش زد +تصاویر

    مادر سنگدل سه فرزند خردسالش را زنده زنده آتش زد
    فرود اضطراری به خاطر مزاحمت‌های مرد عریان/ هیچکس از مسافران هواپیما آسیب ندیدند + عکس

    فرود اضطراری به خاطر مزاحمت‌های مرد عریان/ هیچکس از مسافران هواپیما آسیب ندیدند + عکس
    اين زن بدون بيهوشي خودش را جراحي کرد + تصاوير

    اين زن بدون بيهوشي خودش را جراحي کرد
    گروگا‌نهای داعش در قفس/تهدید به سوزاندن گروگانهای کورد‌+عکس وفیلم

    گروگا‌نهای داعش در قفس/تهدید به سوزاندن گروگانهای کورد‌
    تحقیر یک زن مسلمان در هواپیمای آمریکایی + تصاویر

    تحقیر یک زن مسلمان در هواپیمای آمریکایی
    گریه های محمود احمدی نژاد در تشییع و خاکسپاری مادرش + تصاویر

    گریه های محمود احمدی نژاد در تشییع و خاکسپاری مادرش
    واکنش جالب مردم خوزستان در ۲۲ بهمن + تصاویر

    واکنش جالب مردم خوزستان در ۲۲ بهمن
    تولد موجودی شبیه انسان از یک خوک در چین + تصاویر

    تولد موجودی شبیه انسان از یک خوک در چین
    سقوط هواپیما به ‌دلیل عکس سلفی گرفتن خلبان با موبایل ! +2عکس

    سقوط هواپیما به ‌دلیل عکس سلفی گرفتن خلبان با موبایل
    ماشین عروس فوق العاده دیدنی در اهواز+عکس

    ماشین عروس فوق العاده دیدنی در اهواز
    داعش: اردن گروگان زن آمریکایی را کشت +عکس

      داعش: اردن گروگان زن آمریکایی را کشت
    ملی ‌پوش کشورمان بخاطر تصادف شدید بستری شد + عکس

    ملی ‌پوش کشورمان بخاطر تصادف شدید بستری شد + عکس
    پشیمانی مهاجم اسبق فوتبال از اقدام به خودکشی!+ تصاویر

    پشیمانی مهاجم اسبق فوتبال از اقدام به خودکشی
    خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش +عکس

    خودکشی یک پدر به خاطر دیدن عکس برهنه دخترش
    داعش خلبان اردنی را سوزاند + دیدن تصاویربه جوانان توصیه نمی شود

    داعش خلبان اردنی را سوزاند + تصاویر+18
    سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر

    سزای پدری که به دخترش اسید پاشید +تصاویر
    دختر 21 ساله نیکشهری سگ وحشی را از پا درآورد!+ تصاویر

    دختر 21 ساله نیکشهری سگ وحشی را از پا درآورد
    خانمی که قرار است برای اولین بار در مریخ زایمان نماید!+ تصاویر

    خانمی که قرار است برای اولین بار در مریخ زایمان نماید
    عکس زیبا و دیدنی از محمدرضا گلزار در کنار خواهرزاده هایش

    عکس زیبا و دیدنی از محمدرضا گلزار در کنار خواهرزاده هایش
    همسراوباما در عربستان‎ جنجال ‎بپا کرد + تصاویر

    همسراوباما در عربستان‎ جنجال ‎بپا کرد
    واکنش بهزاد فراهاني به شايعه قتل گلشیفته + تصاویر

    واکنش بهزاد فراهاني به شايعه قتل گلشیفته
    خودکشی نافرجام کارگر شهرداری + 5 عکس

    خودکشی نافرجام کارگر شهرداری
    کشف جسد مردی تنها در دزفول پس از یکسال + تصاویر 16+

    کشف جسد مردی تنها در دزفول پس از یکسال + تصاویر 16+
    دختربچه 11 ساله ، پوست مقتول را کند! + 2 عکس

    دختربچه 11 ساله، پوست مقتول را کند! + عکس
    ملک ‎عبدالله پادشاه عربستان در قبرستان العود دفن شد + 5 عکس

    ملک ‎عبدالله پادشاه عربستان در قبرستان العود دفن شد
    درخواست اسرائیل از سردار قاسم سلیمانی + تصاویر

    درخواست اسرائیل از سردار قاسم سلیمانی
    همسر رونالدو بخاطر این ایرانی جدا شد + تصاویر

    همسر رونالدو بخاطر این ایرانی جدا شد
    روستاي عجيبي که هيچ دري در آن نيست +عکس

    روستاي عجيبي که هيچ دري در آن نيست +عکس
    بازداشت راهزنان جنوب تهران + تصاویر

    بازداشت راهزنان جنوب تهران
    فرار دختر ایرانی از دست داعش+ تصاویر

    فرار دختر ایرانی از دست داعش
    اعتراض زنان برهنه در مقابل سفارت عربستان + عکس

    اعتراض زنان برهنه در مقابل سفارت عربستان + عکس

پر بیننده ها

    کامنت مردان غریبه برای همسرم!
    عکس سلفی شبنم قلیخانی بعد از ورزش در آفتاب تابستان استرالیا
    هنرمند افغان که روز راننده تاکسیست و شب فیلمنامه مینویسد+عکس
    دست دادن" به سبک ابولایی! + عکس
    عمو پورنگ در کنار کودکان بیمار + تصاویر
    هشداروزیر بهداشت نسبت به کوتاه قد شدن ایرانیان
    عكس: دایی و حمید گودرزی در فرودگاه
    پرداخت 645 هزار تومان به هر فرد سواد آموز
    گران‌ترین داروی جهان معرفی شد + عکس
    سکته مادر رحیمی به خاطر یک مصاحبه بود؟
    مانوئل نویر در کنار بدل خود + عکس
    بلندترین آسانسور جهان +عکس
    رسوایی جدید فوتبال ایران/کتک خوردن فوتبالیست دختر از مدیرعامل
    روش جدید برای حذف یارانه نقدی برخی افراد
    یک طراحی زیبا از چهره سحر قریشی + تصویر
    دختری که با خودش ازدواج کرد!+ عکس
    اعدام سید منصور میر لوحی سارق مسلح گلپایگان + تصاویر 18+
    مسابقه آمریکا برای مرگ ملک عبدالله ! + عکس
    دایی: با چه امکاناتی از کی‌روش توقع قهرمانی داشتیم؟+عکس
    BMW سواری گلاره عباسی + تصویر

    
    
    
    
    



دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:17 ::  نويسنده : hossein ezt
cr Atletico

مرجع خبری رئال مادرید : انچلوتی می داند که این هفته ، هفته ای کلیدی برای رئال مادرید است. رئال مقابل سویا و اتلتیکو در لالیگا بازی می کند و فرصتی کلیدی دارد تا اقتدارش را نشان بدهد.

آنچلوتی می داند که این دو بازی می تواند سرنوشت تیمش را تعیین کنند و هر گونه اشتباهی می تواند به تیم لطمه بزند. رئال در صورتی که دو بازی آینده اش را ببرد ، فاصله اش با اتلتیکو به ده امتیاز می رسد و تیم سیمئونه کلا از لالیگا ناک اوت می شود.

رئال از سویی می تواند فاصله را با بارسا به چهار امتیاز برسد و بدین ترتیب در آرامشی کامل به ال کلاسیکویی برسد که 5 هفته تا برگزاری آن باقی مانده است. کارلتو به بازیکنانش گوشزد کرده است که نباید چنین فرصت مهمی را از دست بدهند چرا که در صورت از دست دادنش نمی توان آن را جبران کرد.

تیم سیمئونه از کوپا حذف شده و در صورتی که فاصله اش با رئال به 10 برسد عملا باید با لالیگا نیز خداحافظی کند. در چنین شرایطی تنها امیدشان برای جام بردن در این فصل در چمپیونزلیگ خواهد بود!



دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : hossein ezt
طرفداری- فوق ستاره پرتغالی تا به اینجای فصل عملکرد بی نظیری داشته است.

به گزارش AS، با تک گلی که کریستیانو رونالدو در دیدار برابر ویارئال به ثمر رساند، تعداد گل های او در 6 بازی اول فصل (5 بازی لالیگا + 1 بازی لیگ قهرمانان) به عدد بی سابقه 11 رسید.

با این تعداد گل که او به ثمر رسانده است، رکورد تعداد گل ها در 6 دیدار اول فصل در 60 سال گذشته را زده است، رکوردی که در سال 1955 پاهینو همین تعداد را به ثمر رسانده بود. همچنین با این تعداد گل، رونالدو رکورد باشگاه را نیز زده است و موفق شد رکورد 9 گل در 6 بازی اول دی استفانو و آمانیکو را نیز بشکند. تنها سه بازیکن در لالیگا هستند که در 6 دیدار اول بیش از 10 گل به ثمر رسانده اند، ماریانو مارتین در سال 44 با 12 گل، پرودن در سال 41 با 11 گل و ویلانووا در سال 40 نیز با 11 گل. 

از سوی دیگر این رکورد بهترین رکورد کریستیانو رونالدو در دوران فوتبالی اش است. بهترین رکورد او در فصل 12-2011 است و که در 6 دیدار ابتدایی موفق به زدن 7 گل شد، سالی که در انتها او موفق به زدن 46 گل شد.



دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:, :: 20:10 ::  نويسنده : hossein ezt

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد